Frida LK

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av L Keinström - 10 augusti 2009 18:48


Godkväll?
tror vi just var i Timrå och jag är skit trött och helt cp i kroppen, jag är helt körd tjej alltså! Har just flyttat längst bak i bussen och typ lagt mig över tre säten och Lindis sitter på våran plats två säten snett framför :) Ångesten kommer krypandes, mer och mer... ju närmare jag kommer hem ju större blir ångesten, varför vet jag inte .. jag vill bara inte hem! Killen som sitter på två säten mittemot mig är riktigt rolig eller vad man säger, åter till att jag inte vill hem.. vet inte om jag har skrivit om gårkvällen ?JO.. iaf jag hade en perfekt kväll med min syster, vi gick till stinsen och snackade skit under tiden.. Hon är 8 år men har upplevt SÅ många saker som hon egentligen inte borde, hon vet saker som hon verkligen inte ska veta.. Men det var skönt att prata med henne även fast hon är en min lillskit så var de fruktansvärt skönt! Pussade lite på henne och sen hoppade hon i säng och sen kom ju grabbarna och vi satt och snackade skit i några timmar. Och idag har jag snorat sönder hela lägenheten! Jag vill fan inte hem men jag är påväg .. jag är nära och livrädd! Inte för att de är fel på någon ur min familj där hemma i Byske men jag vill bara inte hem!



Jag är min egna lilla värld med mina tankar på en sak.


Av L Keinström - 10 augusti 2009 06:40



Nu skriver vi ett till inlägg eftersom det andra försvann!

Jag har fortfarande inte gått och lagt mig och ska inte göra det heller, ska ta en dusch om en timme tror jag så jag inte somnar, vore riktigt dumt! Jimpa har somnat nu, lillgubben! Han orkade inte riktigt lika länge som mig men inte så konstigt när han knappt sovit något de tre senaste dygnen. Lindis ligger och sover och skulle nog använda ordet DATANÖRD om hon såg att jag var vaken nu. Men jag har prata med Jimpa och haft väldigt trevligt sen 4:a. Jag kommer faktiskt alltså verkligen sakna Rimbo alltså SAKNA på riktigt, kommer bli tufft om några timmar när jag ska säga Hejdå, usch hatar HEJDÅ alltså på riktigt hejdå nej de tycker jag inte om men jag säger istället Vi ses, känns SÅ mycket bättre! Haha ja herregud... Imorgon då när vi har kommit hem igen så ska jag vara med Camilla, har faktiskt saknat henne! Jaa godmorgon igen, tog en powernap vid 7 tiden, väldigt skönt var det och nu är det liv i huset igen... Näee nu ska jag chilla och vakna till liv faktiskt och sen ta mitt liv för jag vill verkligen inte Hem!



Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards