Frida LK

Alla inlägg under februari 2012

Av L Keinström - 27 februari 2012 01:04

    

X
Av L Keinström - 24 februari 2012 10:58

 

Av L Keinström - 23 februari 2012 20:58

   

 
Av L Keinström - 18 februari 2012 02:45




Bra duktig är jag ibland må jag säga! 

Tog kvart över tolv bussen härifrån till nt, upp till S&L och jaa där fastnade jag. Egentligen skulle jag ha åkt in till stan också men inte det. Men vi tog faktiskt en promenad ner till stan i nt, HUR fint väder som helst, solen lyser. Lyckliga jag sprang omkring där! :P Men jaa nu sisådär 13 timmar senare så är jag hemma igen! haha makalöst duktig! Har pratat om allt mellan himmel och jord, lagt ut annonser, städat och spelat kort! Hur trevligt som helst och bästa av allt är att jag kommer inte vakna upp med någon baksmälla imorgon! Loveit! Tack för ikväll ni två där borta! :) 

Av L Keinström - 16 februari 2012 20:14



Produktionsstopp eller något liknande av min medicin.

Jag är inte ensam heller som har just den medicinen. Men bra som jag är så lyckades jag få den sista burken i hela nt! Den ni! Jag vet om att flera andra har jagat efter det på alla olika apotek men inte lyckats få tag i någon men jag lyckades! Dock saknar jag sisådär fem burkar, men det kommer väl nästa vecka. 

Av L Keinström - 13 februari 2012 15:14


Det är därför hon fortsätter springa runt, runt, runt i hjulet. 

Det är mer än två år sen vi träffades första gången och det har varit två tuffa, underbara och fantastiska år. Vi har gjort så mycket tillsammans, gått igenom så mycket. Hållt upp varandra över ytan även om vi många gånger hamnat under ytan. Jag har krigat för dig och kommer alltid göra det, så länge du har det bra har jag det bra. Men hur gör jag då när jag inte är så säker på att du har det bra eller när jag vet att du inte har det bra? Vet du hur det känns att vara livrädd dygnets alla timmar? Varje gång någon i våran krets hör av sig så är jag livrädd. Livrädd för att det har hänt dig något, för att du har slutat andas föralltid. Vet du hur det är att jaga dig i flera timmar utan resultat? Hur det är att inte kunna sova förrän du har hört av dig? Mitt liv går inte ihop utan dig och jag hatar att behöva vara livrädd för att förlora dig. Det spelar ingen roll att du säger att jag inte behöver oroa mig för det gör jag ändå. Det går inte att ta bort den känslan för jag vet att vilken sekund, vilken dag som helst så kan det vara verklighet och jag vet inte hur jag ska hantera det om/när det händer. Jag har ingen jävla aning om hur jag ska kunna leva utan dig. Vi är trasiga tillsammans och jag vill så gärna att vi ska vara hela tillsammans. Inga trasiga kroppsdelar, inga trasiga hjärtan. För även om du gör mig hel så är vi inte hela nu. Vi har trasiga hjärtan, trasiga kroppsdelar. Jag vill leva med dig i resten av våra liv. Alltid ha dig vid min sida, alltid få vara vid din sida. Så lev med mig älskling.

X
Av L Keinström - 12 februari 2012 14:35




Jag har en sån där underbar människa i mitt liv, han har alltid ställt upp när jag har behövt någon. Sanningens ord, behövde kanske höra det. Behöver vakna upp men det är svårt, hade det varit enkelt hade det ju inte varit några problem. Ska hitta ett sätt, vet bara inte hur men hitta det ska jag. Klarar mig inte utan honom. Och om det är det som krävs för att ha honom vid min sida så är det de som ska göras. Jag älskar dig c mer än du tror. 

X

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards