Frida LK

Alla inlägg under februari 2010

Av L Keinström - 22 februari 2010 19:15



Du gör det så otroligt svårt för mig att älska dig

Av L Keinström - 18 februari 2010 19:52



Sitter och snackar med Öjja på fb och han och en del av de andra folket har bokat stuga i Byske så det blir nog att vara där på midsommar igen. DET gillar jag!



 

Jens, Jag och Öjja Midsommar i Byske 2009  

Av L Keinström - 9 februari 2010 01:05




Det är länge sen jag grät, väldigt länge sen...

Och nu sitter jag här och gråter som ett litet barn, inte för att jag är ledsen utan för att jag saknar dig, för att jag har dig i mitt liv. Jag är så otroligt lycklig att jag en gång träffade dig för många år sen. Jag har suttit vaken så många nätter och varit orolig men det har varit värt det. Jag kan aldrig någonsin försöka förklara för dig vad du betyder för mig, hur viktig du är för mig. Du har lärt mig så otroligt mycket saker. Saker som ingen annan brydde sig om att berätta eller förklara för mig, saker som är viktiga för mig idag. Jag kan nog fortsätta skriva ett långt inlägg om dig och hur du gör mig till en bra människa, hur du får mig att skratta när det känns som att allt har gått åt helvete. Kort och gott, du är en av mina absolut närmaste vänner som Jag älskar så otroligt mycket! 






Jag vill aldrig någonsin förlora dig!

X

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards