Frida LK

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av L Keinström - 18 augusti 2009 23:32



Hej, sitter hemma nu igen helt plötsligt känns det faktiskt som!

Igår blev det ju då fest och har fått höra att jag har gjort bort mig totalt eller nej kanske inte men de blev lite pinsamt idag! Idag har jag typ diskat, sovit, kollat tv och läst ur min bok jag har fått lånat av lilllllllebror! ;) och så har jag och Camilla snackat skit och gjort en lista och massa småsaker. Blev att springa till bussen idag och sen får knappt Camilla åka med, satt i bussen och suckade och tyckte livet var allmänt surt! Nu börjar paradise så jag ska ta och kolla på det, tack iaf för mycket trevliga dagar tillsammans!


Camilla, Jag, Eirik, Katja, Elin och Nicke

Av L Keinström - 18 augusti 2009 13:44



Tjooooooohooooo!

Har just diskat klart och plockat lite i køket, Camilla har varit och borstat tænderna som jag ska ta och gøra snart. Nicke och Eirik ær borta :O vet inte var men men vi ser ju nær dom kommer hem. Gårdagen var det lite mer folk hær, tre bysketjejer. Och jag blev fullast? Førstår inte hur men men har fått høra att Nicke, Eirik och Camilla har lyft mig från Eiriks sæng till soffan och tappat mig i golvet och grejer.. Glassbilen åkte just førbi hær, hmm mitt ute i ingenstans och en glassbil? haha jaa.. Vaknade vid halv tio imorse och var inte ens lite bakis! Har gjort något med min tå och de gør svin ont! Håller på att ladda upp lite bilder och småsaker, Nu ska jag gøra något annat, Tjiiiiiing!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards