Frida LK

Alla inlägg under juni 2011

Av L Keinström - 30 juni 2011 00:15



 

Kom just hem från ett kvällsdopp i Lunda! 
Åkt överallt, från Rimbo - Roslagsstoppet - Riala - Bergshamra - Norrtälje - Nånö - Lunda - Donken - Rimbo. Har jag sagt att jag älskar donken!? Ah hur som, ska sova nu men senare idag hämtar jag upp min kamera förhoppningsvis och sen kommer mamma och hälsar på! Det här blir en bra helg! 

Av L Keinström - 29 juni 2011 15:17


Underbara väder! 
Lyckades få min sysselsättning att åka och bada med oss intagna! Rimbo blev det, skönt som fan för mig.. Slapp sitta och svettas på bussen hem. Och nu väntar jag på att min kära syster ska komma så vi kan dra och bada ännu mer! Nya skor har jag också, gillar dom faktiskt!

Av L Keinström - 28 juni 2011 02:15





Tänk att det är över ett år sen vi sågs.

Min största kärlek har jag inte träffat på över ett helt år. 
Det är väldigt länge sen. Jag kommer fortfarande ihåg hur du luktar, hur du smakar, hur fin du är, hur bra du får mig att må. Kanske ses vi snart igen, jag har ju lovat dig att vi ska ses. Men det har aldrig blivit av. Det har aldrig funnits tid. Men snart så, några veckor och sen ses vi nog förhoppningsvis igen. Men du ska veta att det går inte en enda dag utan att jag saknar dig. Du var kärlek vid första ögonkastet! 

X
Av L Keinström - 27 juni 2011 00:45




Jag hatar det här.

Det är tredje gången jag vaknar till på mindre än en timme.

Ligger i fosterställning och vågar knappt öppna ögonen, det är alldeles för verkligt. Men till slut öppnar jag dom, kryper under täcket med mobilen och bläddrar igenom den för att se om det finns någon jag kan ringa, någon jag kan spring hem till så jag slipper sova ensam, slipper vara rädd. Men jag vill inte störa, vill inte väcka folk. Det är ju bara en dröm i deras ögon. Men dom vet inte att det skär i hela bröstet, att de är svårt att andas eller att jag är livrädd för att somna om. Det är ju det här medicinen ska hjälpa till med. Att få dom att försvinna eller åtminstone bli lugnare. Men den turen hade jag inte idag helt enkelt. Det jobbiga är väl att det spelar ingen roll hur många knivar jag har vid sängen för att jag möjligtvis ska kunna försvara mig, För när jag väl somnar om så har jag ingen kontroll. Jag kan inte trycka undan eller styra det jag tänker på när jag sover. 

X
Av L Keinström - 26 juni 2011 12:46





Hela gårdagen hängde jag med T.

Lyckades ta oss till Toppan för att käka. Gott var det men det var jävla svårt att få ner. Skulle bara äta och sen hem till henne igen, men ja vi råkade väl bli kvar i drygt 5-6 timmar. För att sen gå hem till henne i drygt en timme och sen gå tillbaka till Toppan och sitta där i 2-3 timmar till. Kul hade vi iallafall, skrattade så vi fick ont i magen. Efter det så drog vi allihopa hem till E och softade. Väldigt trevligt. Hade planer på att göra en tidig kväll igår men jag kom hem först tre? Fastnade i en konversation med A. En bra sådan, en som gav mig lite hopp om allt! Sen att A dessutom går med mig mer än halva vägen hem för att jag ska slippa gå hem är ju inte helt dumt det! Och jajustja, min kamera hade råkat komma med en tjej hem men jag ska få tillbaka den! =D

Av L Keinström - 25 juni 2011 12:12




Lagade fett god mat med min fru, grillat och sallad och svamp och fetaost och massa grejer, gott var det iallafall! Fortsatte med kort och skitsnack, A kom över och vi snackade lite tjejsnack. Blev knas för jag trodde en sak men visste inte. Gick till träffen, gick till T. Hade kul, min fru försvann... kom hem halv sju imorse. Men jag hade kul! Tänkte lägga upp bilder från igår men det är lite svårt när någon idiot stulit min kamera. TACK SÅ HEMSKT MYCKET! ... Idiot! 

Av L Keinström - 22 juni 2011 15:59



 
Vet inte om jag ska kalla det ironiskt eller lustigt eller bara jobbigt?
Försökte leta rätt på ett papper igår, hittade inte det utan breven som jag skrev till Anna. Breven som jag aldrig skickade, eller ja skulle jag skicka dom till himlen? Men hur som, så läste jag breven jag skrivit. Och i ett av dom stod det om dig gubben, om din första ö. Om hur rädd jag var, om hur arg och ledsen jag var på dig för att du gjorde så. Men också om hur glad jag var att du överlevde. Men det var då, även om det känns som om vi sågs igår så är det alldeles för länge sen nu. Men vi ses allihopa när jag kommer upp till er! 

Av L Keinström - 21 juni 2011 17:39


   


   Babylove!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards