Frida LK

Alla inlägg under december 2015

Av L Keinström - 16 december 2015 22:45



Idag är det din födelsedag.
Och efter förra årets samtal så ville jag göra samma sak i år igen. Göra dig så där glad bara av ett samtal. Bara av att säga grattis. Så jag ringde men du svarade inte, istället var det din sambo och det hon berättade för mig fick mig att stå där i chock, försöka samla mig och förstå att du är sjuk. Visst du är gammal, du har haft ett helt liv. Men det gör fortfarande ont för vi missade massa år där vi gick runt och var arga på varandra, eller jag var arg på dig. Arg på att du behandlade mig dåligt. Men så kom vändpunkten för flera år sedan och sen dess har jag visat min kärlek för dig. Värnat om alla minnen jag ändå fått med dig som liten trots alla milen emellan oss. Just nu väntar jag bara på att du säger att du är pigg nog så kommer både jag och sis och hälsar på dig på sjukhuset. Jag vill inte att det ska ta slut än. Jag vill att du ska leva i många år till så vi hinner umgås. Va stark, kämpa och håll ut. Vi är många som älskar dig! Vi ses snart, jag älskar dig!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards