Frida LK

Alla inlägg under februari 2011

Av L Keinström - 28 februari 2011 09:30



  

Jag små saknar er.

X
Av L Keinström - 26 februari 2011 23:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av L Keinström - 26 februari 2011 10:00



Fick ett mail i förrgår på facebook.

    



Vad ska man säga? 

Av L Keinström - 23 februari 2011 09:30



Sitter och diskuterar med mig själv.

Bara för drygt 1½ vecka sen så gillade jag nästan det jag såg i spegeln. Men nu, nu vill jag kräkas över det jag ser... Det känns som att jag har gått upp MINST 5 kilo. Om inte 10.. men i själva verket har jag gått upp; 1,3 drygt. Det låter inte ALLS så mycket, inte jämfört med HUR jag känner mig. Jag känner mig riktigt stor, känns som att jag går och drar in magen nu och då för att jag är så stor. buhu tänker ni, här sitter hon och skriver ännu en inlägg och enbart klagar över sig själv och sitt liv.. Men nej, för en gångs skull så försöker jag få mig själv att inse att det faktiskt inte är HELA världen att jag gått upp 1,3.. Det är inte 10 kilo.. TACK GODE GUD FÖR DET! 



Jag vill ha någon som skriker på mig att ta mig ut på dom där promenaderna, för dom hjälpte faktiskt. Jag vill att någon säger åt mig att inte trycka i mig allt det där goda, som troligtvis har orsakat min viktuppgång. Men det blir väl lätt så, att man "tröst" äter när man saknar någon så det gör ont.. Jag antar det iaf.

-

-

Jag gillar inte riktigt det här med att vara ensam. 



 
 
Sitter och diskuterar med mig själv.
Bara för drygt 1½ vecka sen så gillade jag nästan det jag såg i spegeln.
Men nu, nu vill jag kräkas över det jag ser... Det känns som att jag har gått upp MINST 5 kilo.
Om inte 10.. men i själva verket har jag gått upp hela ; 1,3 drygt. Det låter inte ALLS så mycket,
inte jämfört med HUR jag känner mig. Jag känner mig riktigt stor, känns som att jag går och drar
in magen nu och då för att jag är så stor. buhu tänker ni, här sitter hon och skriver ännu en inlägg och enbart
klagar över sig själv och sitt liv.. Men nej, för en gångs skull så försöker jag få mig själv att inse att
det faktiskt inte är HELA världen att jag gått upp 1,3.. Det är inte 10 kilo.. TACK GODE GUD FÖR DET! 
 
 
Jag vill ha någon som skriker på mig att ta mig ut på dom där promenaderna, för dom hjälpte faktiskt.
Jag vill att någon säger åt mig att inte trycka i mig allt det där goda, som troligtvis har orsakat min viktuppgång.
Men det blir väl lätt så, att man "tröst" äter när man saknar någon så det gör ont.. Jag antar det iaf.
 
 
Jag gillar inte riktigt det här med att vara ensam.Sitter och diskuterar med mig själv.Bara för drygt 1½ vecka sen så gillade jag nästan det jag såg i spegeln.Men nu, nu vill jag kräkas över det jag ser... Det känns som att jag har gått upp MINST 5 kilo.Om inte 10.. men i själva verket har jag gått upp hela ; 1,3 drygt. Det låter inte ALLS så mycket,inte jämfört med HUR jag känner mig. Jag känner mig riktigt stor, känns som att jag går och drarin magen nu och då för att jag är så stor. buhu tänker ni, här sitter hon och skriver ännu en inlägg och enbartklagar över sig själv och sitt liv.. Men nej, för en gångs skull så försöker jag få mig själv att inse attdet faktiskt inte är HELA världen att jag gått upp 1,3.. Det är inte 10 kilo.. TACK GODE GUD FÖR DET!   Jag vill ha någon som skriker på mig att ta mig ut på dom där promenaderna, för dom hjälpte faktiskt.Jag vill att någon säger åt mig att inte trycka i mig allt det där goda, som troligtvis har orsakat min viktuppgång.Men det blir väl lätt så, att man "tröst" äter när man saknar någon så det gör ont.. Jag antar det iaf.  Jag gillar inte riktigt det här med att vara ensam. 

Av L Keinström - 21 februari 2011 10:00


Du kunde somna på två sekunder, medans jag låg där på golvet och skrattade för mig själv. Timmarna gick och du sov så gott medans jag fortfarande låg på golvet och skrattade åt hela världen. 

  

Jag hoppas du sover lika gott nu som du gjorde då.

X
Av L Keinström - 20 februari 2011 10:15




 
Det gör mig arg när en människa erbjuder mig något.
som den människan mycket väl vet om att jag skulle dö för.
SÅ många gånger som jag gråtit över just det här, saknat och älskat.
Jag hatar när människor vet men skiter fan i att det är en kamp varje dag.
 
Idiot!

Den krypande känslan i kroppen kommer tillbaka på två sekunder. Det gör mig arg när en människa erbjuder mig något. Som den människan mycket väl vet om att jag skulle dö för. SÅ många gånger som jag gråtit över just det här, saknat och älskat. Jag hatar när människor vet men skiter fan i att det är en kamp varje dag. 

 -

 -

Idiot!


X
Av L Keinström - 16 februari 2011 14:01


   I'm weak for you, for you make me strong

Av L Keinström - 15 februari 2011 11:17

 

I remember it like it was yesterday.

   

Du och jag påväg till småland i våran bil. 

Jag saknar dig!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards