Frida LK

Alla inlägg under maj 2011

Av L Keinström - 31 maj 2011 19:43





Grillat med fina norrland! ♥

Av L Keinström - 30 maj 2011 13:25




Gårdagen var bra.
Blir väckt klockan 9 av att en bakfull människa står med en kasse i handen och är lagomt dragen. Ser The Big Bang Theory, äter pizza och myser. Får tyst på en pilsk karl. Åker bil, grillar kött halv tolv på kvällen. Åker till donken halv ett. Skyndar oss hem för att sova. Vaknar imorse helt död. Skakar fortfarande, för lite sömn. Längtar som en dåre till imorgon. Ska pussas! Men längtar nog lite extra till onsdag faktiskt. Underbart!

Av L Keinström - 29 maj 2011 04:00




Känns som att det är länge sen jag skrev något vettigt, länge sen jag skrev om någon som står mig så otroligt nära men ändå så långt bort. Så underbara stjärna, älskade förebild. Hoppas du vet att det inte går en enda dag utan att jag saknar eller tänker på dig. Funderar över hur du har det, om du mår bra, om du överlever dagen. Funderar också på vad jag kan göra för att du ska få vara trygg. Vet inte vad jag skulle göra utan dig. Varje dag är en ny dag med oro. Men jag är van vid det. Van vid att vi ses knappt en gång per år, pratar 4-5 gånger per år. Alldeles för sällan men jag tänker på dig dagligen. Om jag ändå kunde förklara hur mycket du betyder för mig. Hur stor betydelse du har haft och har i mitt liv. Jag älskar dig!

Av L Keinström - 26 maj 2011 15:51


    

Av L Keinström - 25 maj 2011 12:05



Dom är få.  

Dom försvinner en efter en, sakta men säkert.

Dom är utsprida över hela landet.

Men dom få, spelar ingen roll var dom än är.

Dom är verkligen det bästa jag har.

  


Jag älskar er!

Av L Keinström - 24 maj 2011 12:53
















    
ÄNTLIGEN! 

Av L Keinström - 23 maj 2011 15:41




Ärligt talat så har jag ingenting att säga er.

Slaveri är MIN åsikt och den åsikten har jag rätt att ha.

Orkar inte känna efter, vet inte vad jag vill. Spelar ingen roll om jag gräver fram det jag vill. Ni ger bara en käftsmäll tillbaka. OCH jag tror inte på att ni lyssnar nu. Ni sa att ni lyssnade sist och se hur det gick! Men hur som,


Kakorna är förjävla goda!

Av L Keinström - 22 maj 2011 13:41



Har försökt under en längre tid att få en människa att förstå,

Förstå att hela världen behöver inte veta vad man pratar om.

Vill jag att någon ska veta något så berättar jag det själv. Helt enkelt; Dom jag vill ska veta, vet redan om det. Långt innan du springer omkring och pratar om det. Vet inte om det är skrattretande eller pinsamt. Både och kanske? Att du faktiskt är så pass gammal så att du borde ha bättre saker för dig. Vet inte vad du får ut av allt? Borde egentligen inte lägga ner någon energi på någon som du men jag måste bara få skriva av mig, blir knäpp snart. Knäpp på hur du hittar på saker, förvränger saker, ljuger om saker. Du är en trevlig människa men jag förstår mig inte på dig. Om du nu inte tycker om mig, så bry dig inte om att vara trevlig mot mig. Bry dig inte en enda sekund om mig. Har varit mycket på senaste tiden... Är bara väldigt glad att du inte har lyckats förstöra en vänskap till en av mina bättre vänner. Jag litar på den personen, jag älskar den personen. Det är min vän. Så lägg av med att försöka förstöra en fin vänskap!


Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards