Frida LK

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av L Keinström - 6 augusti 2009 12:44

 


Hej igen =)
Det är HUR varmt som helst ute, det är 25 grader i skuggan och ja i solen de vill jag fan inte ens veta, det går inte ens att sola. Pricken på i:et är ju att jag är bakis och inte kan bada...  Det ser så frestande ut att bara hoppa i poolen och bada men. Jag och Lindis vill fan inte hem alltså, vad fan ska vi göra hemma? Visst vi gör inte så super mycket här på dagarna men mer än vad vi gör hemma iaf. När solen väl är framme här så steker det på som fan och jag älskar verkligen solen! Jag menar, vad ska vi göra hemma? sitta på min altan och spela kort? Näee nu ska jag gå tillbaka till poolen och doppa tårna i vattnet. 

Av L Keinström - 6 augusti 2009 09:57

 

  

Godmorgon alla glada ?
Gårkvällen blev riktigt trevlig, åkte båt ut till en ö och chillade träffa Dave och saker, mycket trevligt! Åkte tillbaka och hoppade av vid sandbanken och Jimpa och Dennis tog sig ett nakenbad och sen skulle vi gå hem till Dennis vilket inte alls var lätt gjort.. fyfan de tog tid och Dennis skulle ramla och ja han skulle göra allt. Kom till Jimpa och lånade toan. fyfan de var fan i mig guldvärt! Gick till Dennis husbil och chillade och jag blev skit rädd när någon var påväg mot oss och grejer, men jag lugnade mig och sådärja så kom min och lindas ÄLSKADE dunk fram så ja vi körde nå ölspel och Dennis somnade och  Jimpa gick hem med Lindis eftersom hon inte hittade, Jimpa kom tillbaka och vi snacka ett tag sen minns jag inte så där super mycket eftersom att jag kom hem för en halvtimme sen. Jag lyckas då fan ALLTID!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards