Frida LK

Alla inlägg under juli 2010

Av L Keinström - 31 juli 2010 19:15





baby baby, why can't we just stay together?

baby baby, why can't we just say forever?

Av L Keinström - 31 juli 2010 17:09




Gårdagen var helt okej faktiskt. Emma och hennes vän kommer över och var sociala ett tag. Riktigt trevligt :) dock så var jag i min egna värld alldels för länge och försvann i 2-3 timmar... Sa ingenting... satt bara och stirrade. Efter att jag varit någon slags psykolog som jag egentligen inte orkar med så fick jag sova först vid 5 tiden imorse.. SÅ otroligt skönt det var att få lägga sig. Innan jag la mig så kände jag hur trött huvudet var, hur slut hela jag var... För första gången i mitt liv så kände jag att jag måste verkligen vara egoistisk.. Det är svårt, svårare än man tror! Nu sitter jag och ser " En andra chans " Väldigt passande titel på filmen eftersom det är allt jag vill MEN jag vet att det inte går. Jag vet... Det är tomt utan dig!

Av L Keinström - 29 juli 2010 16:41







Du har mitt fulla stöd i det du har gjort, jag tycker det var moget och vuxet av dig.







Jag har försökt på alla olika sätt att få dig att förstå att du måste visa respekt. Jag har lagt olika kommentar för att få dig att förstå, men du förstod inte. Jag sa precis som jag kände och du lovade en ändring, men du förstod inte då heller.. För det blev ingen ändring. Jag gör det för min skull. Som en väldigt klok människa jag känner brukar säga " Jag måste vara egoistisk " och jag måste vara det i det här tillfället. Jag gav dig chanser men du tog dom inte...Såå sorry, hoppas allt går bra eller nått!

Av L Keinström - 5 juli 2010 11:48



Första dagen på det här nya stället.



Igår kunde jag inte somna... låg säkert i 1-2 timmar och försökte... var skittrött när jag sa godnatt till hjärtat men sen kunde jag inte sova... iallafall, vaknade 07:50 imorse och krypte till duschen... ringde och sa godmorgon till hjärtat och fixade mig. Åt tillomed frukost! Ringde och väckte min granne så vi kunde åka till fabriken. OCH idag har jag städat toaletterna, löst sudoku, spelat kort, suttit ute och ja typ inte gjort någonting alls och det är ändå tre timmar kvar av den här dagen.. känns som att jag hellre kunde varit hemma och ordnat där. men men... Nu ska jag ta och gå och handla en dricka och vänta på mitt möte! weej så spännande dag, men en dag närmare tills jag får träffa mitt allt! hihi

Av L Keinström - 1 juli 2010 11:29




Jag har helt klart världens bästa chef!




Igår ringde soc mig och sa att jag var beviljad hyran och jag blev överlycklig! Idag ringer soc igen och säger att dom inte tänker betala hela hyran... TACK för den idioter! Men jag ska få förskott på min lön för nästa månad av min chef... Det som saknas och jag är så otroligt glad att min chef är så underbar som hon faktiskt är! OCH OCH om en halvtimme kommer min älskling hit.. jag längtar som tusan! Nu ska jag fortsätta jobba och vänta på min älskling!




Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards