Frida LK

Alla inlägg under maj 2009

Av L Keinström - 31 maj 2009 17:50


Godmorgon igen eller något liknande,

Somnade en liten stund i soffan, hur skönt som helst

förutom den fruktansvärt sköna brännan jag har fått idag

på ryggen och benen där bak, haha inte så smart att somna

i solen men vad fan jag får stå ut, har inte många andra val

precis! Nu ligger S och sover så sött.. plummsan! :) Det finns

ungefär 7% luft i det här huset, går fan inte och andas så jag

tror jag ska ta och gå ut och ta en cigg men iaf så har vi haft

vattenkrig idag, haha jag, tuva, S och ett annat S gick upp till

Andre och Tommy,... jag blev genomblöt! Det var inte så super

skönt precis men det skulle inte ha suttit helt fel nu så jag inte

har så förbannat ont! hah, igår badade vi om jag inte sa det, inte

speciellt varmt precis, Sen idag så har vi åkt bil, städat, ätit och

jag har gjort milkshake! Tommy tyckte iaf om den så jag lyckades ;P

Jag är trött och borde sova men jag får göra det sen ikväll och bara

för att så kommer jag inte kunna sova ikväll men det är ju en annan

sak haha ;P Ge mig sommar nu!

 


Tack S för allt du gör för mig!

Av L Keinström - 31 maj 2009 07:55



Det är äckligt varmt här, usch jag blir typ knäpp... det yrar på i mitt huvud, och tommy sover här inne jag fattar det inte. Alexandra ligger på soffan och sover, ett annat S ute på en filt, S, Kenta och Alex ligger i en säng och skrattar, Björn ligger i ett annat S rum och sover och Alle i S rum. haha och här sitter jag, springer runt och små plockar hela tiden, det ser för jävligt ut. Har torkat rent bordet och plockat burkar, har inte ens orkat gå på baksidan och titta! Det är Sabrina Tonårshäxan på tvn nu, haha jag älskar det, det är faktiskt bra och jag såg det alltid när jag var liten ;P Vid två ska vi till bodan och jag ska lägga mig på bryggan och bara glassa. Nu försöker jag ta mig in på msn, varför vet jag inte för det är knappast någon som är vaken nu men jag ska ta mig in helt enkelt! Jag ska duscha snart också så jag vaknar till, för sova finns inte längre.. går inte att sova här inne och där ute går det kanske men jag kan inte sova helt enkelt, jag har för mycket spring i benen haha,

Av L Keinström - 31 maj 2009 05:59



Godmorgon alla glada, klockan är bara morgon eller natt för några och morgon för andra ;P Har varit hemma hos S sen i fredags, var i stan i fredags hos Kenta och festade, jag käkade i sinne istället och var nykter.. Cyklade hem till tuvan och på vägen hittade vi Robert och S somnade på cykeln och såna roliga saker som ger en massa jävla skratt, kom hem och såg film och snacka :) Sen tyckte då jag att jag skulle få sova då kommer Tommy och Andre vid tre tiden och S och Tommy dansar på och jag vet inte hur jag ska somna, Jajaa igår så var jag i stan flera gånger, först cyklade jag och sen tillbaka och sen med moppe och tillbaka, sen till bergsby kiosken och grejer, hade iaf en jävla trevlig dag, Jag, S ett annat S, tommy och Andre åkte till bodan och tog oss ett dopp, inte det varmaste precis men vad fan =) Kom hem till S igen och började dricka, ja sen försvann folk eller så var det bara jag som var dum, Jag som var dum troligen, somnade kanske vid två tre tiden och eller nej tidigare kanske? Nu är jag vaken eftersom att jag vaknade upp av att det låg någon i min säng... lite läskigt var det faktiskt, S måste sova men hon förstår inte det, om några timmar ska vi till bodan igen tror jag då, Nu sitter jag och kollar på en väldigt svettig och stinkande Tommy, lillgubben är verkligen trött! haha, nu ska jag ta och göra något av mitt liv så jag ska gå och äta mat! PUSS



I think about you at all strange way

Av L Keinström - 28 maj 2009 09:44



Det är nära nu, väldigt nära!


Några dagar bort, jag vet inte hur många dagar det är.

Snart kommer vi till friheten.

Det är nu vi ska ta det steget, steget ut i arbetslivet
Jag är faktiskt livrädd, vad kommer nu? Efter 12 år i

skolan efter 12 års trygghet på något konstigt sätt så
är det snart över, det är snart slut. Så ta hand om er!

 Tack Hp3 för tre underbara år tillsammans!


2006 - 2009

Av L Keinström - 26 maj 2009 13:07


Riktigt trevlig kväll igår även om det blev lite knas, var nog rätt sliten eftersom det har varit onsdag, vila torsdag, fredag och lördag, vila söndag och så måndag..  jag och världens bästa somnade väldigt snabbt faktiskt.. ovanligt snabbt.. sov till halv elva i morse och min kärlek hade varit hemma hos mig och försökt få mig till skolan men jag tog mig inte upp. Tog min racercykel upp till solbacken, handlade ett par ballerinasko och en dricka sen kommer jag ut och då är det punka på cykeln.. skitkul! :... Ringde Jni och hon kom och möte mig och nu sitter jag hemma hos henne och vi ska ta bussen till stan, var faktiskt ett jävla bra tag sen jag var med henne eller var hemma hos henne så det är trevligt! :) Ikväll ska jag vara med S tror jag om hon nu får, men jag tycker hon borde få det! Tjingtjong ha det så bra!

Av L Keinström - 25 maj 2009 09:26



Hallååjjs!

Tänkte skriva vad som har hänt de fem senaste dagarna.


Onsdag

Jag och Nadia skulle ut och partajaa men hon var hemma och sov istället så jag blev ledsen för jag var verkligen peppaad sen kommer Lovisa och räddar min kväll, hon kom hem till mig och vi tog ett glas vin och tog det lugnt, sen spillde jag på alla kläder jag hade typ och dom var vita men det går bort i tvätten men då var det bara att byta om så i slutet satt jag med handuuk som haklapp. Gick på Bakfickan och tog en öl, och Lovisas chef bjöd oss på station, Så fruktansvärt snäll människa! Så vi traska dit och dansade och drack men det var inte så där JÄTTE kul men det dög helt klart, slutade kvällen på Olles, eller det var fullt där så jag stod och vänta på J och jag, Lovisa, j och a gick till max och skulle käka och där var M hela högen samlade ;P haha Så vi tog drivein och Lovisa åkte hem och jag och j åkte hem till mig och käka! En mycket trevlig kväll men det blir alltid trevligt när jag är med Lovisa, tack gumman! :*



Torsdag

Vaknade upp av att världens bästa ringde och sa att vi skulle ut och grilla men jag var inte så super peppad eftersom jag var hur trött som helst, Världens bästa kom förbi och gav mig och J cigg, helt sjukt gott! J åkte hem och skulle fixa hans fars kalas! S ringde och sa att jag skulle till Bodan och vara där med henne och massa folk, gick hem till världens bästa och pussade på N och såg film, skyndade mig hem redan vid halv tre vilket inte alls hade behövts eftersom S bror A kom först vid fyra, så jag sprang och träffa DDN och sen hem igen, åkte med A till Bodan och där var det folk och så spelade dom Skellefteåspelet eller vad det nu var och jag var bank haha, spelade bubblan och fick oss en hel del skratt, såg tv och spelade kubb. Och vem var bäst om inte jag? Jag och F var bäst av alla ;D Sen klippte dom D och jag satt nere vid vattnet, det var så sjukt fint! Jag, S och A såg film och jag valde Mysteriet på Greveholm, alltså så jävla roligt! Fan vad jag skratta! Jag och S åkte till bil med B&A till gummark och hämtade upp den där tjocka saken och sen in till stan och for runt och sen tillbaka till Bodan, La oss och såg Tsatsiki - Vänner för alltid efter ett tag blev jag trött och gick och la mig.


Fredag

 S hade tänkt sova med mig men det gjorde hon inte eftersom jag vaknade vid 11 av att hon har tvn på högsta volym typ, så jag duschade och gick ut och satt mig i solen, drog dit A och solade lite, S vaknade och vi spelade lite kubb och tog det lugnt. S mormor kom hem och vi gjorde inget speciellt, A drog hem och jag och S gick ut och gick en sväng. S mamma kom och hennes moster tror jag det var så vi fikade och sen åkte vi hem. Och jag ja vad gjorde jag? jo jag var med DDN och vi drack eller jag drack och dom var mitt sällskap och så gick vi på Calles men DD for någonstans och jag och N satt och skratta och tjollra på , hennes nya pojkvänner är +40 och jag hade riktigt kul, gick på Olles med D1 haha och sen gick jag och N till Frasses och köpte mat, SÅ SJUKT gott! sen ja vad hände sen? Vi gick hem och sov :)


Lördag

Vaknade vid elva av att det regnade tror jag? Minns inte riktigt, Gick på stan en sväng och sen ja jag minns inte, joo vi såg Gert och Robban på torget, D1 kom hem till mig och sen kom S och efter ett tag ett annat S, vi började dricka och sen gick vi på bakgården, S bror kom och vi skrattade och tjollra på, hade skokastartävling och så kom ett annat S och kasta upp sin sko på taket! HAHA ... "Lika bra att ringa likbilen" så jävla roligt, A gick upp till min granne en sväng sen kom det folk, K och gänget sen var det två från min gamla skola hem hos mig! haha Jag, N, K och A spelade hejknekt! Haha fan vad vi skratta! Sen blev det klädpoker mellan jag, K och ett annat S och jag vann så klart! ;D Jag, N och K gick ut på Olles eftersom det var fullt på Calles, och så skulle jag beställa en cider och min hundring var borta så jag sprang hem och leta men näe, men så låg den där utanför Calles och ingen hade tagit den som tur var! Så jag gick tillbaka och beställde en cider, jag, N och K tjollra på och skratta och hade oss, gick till subway för jag var hungrig som ett as och sen gick vi hem och låg och prata och såg tv, somnade 6 på morgonen.


Söndag

K drog hem och Jag och N städade och sen gick vi och handlade och sen ja vad hände sen? Vi gick hem och la oss båda två, trötta som as, såg på tv och sen var ju Gert och Robban på torget och det skulle vara direktsändning men jag orkade inte så jag gick hem och såg det på tv istället, Såg D1 flera gånger, och Topz och så hörde jag Johannas skratt! Haha, Jag låg och såg tv och vid tolv - halv ett så ringde S mig och vi pratade på, somnade dock först halv tre så jag är rätt så trött nu.


Måndag

Vaknade av att min Kärlek ringer mig och jag är försovit mig, skyndar mig upp och försöker göra det bästa, fick i mig två hårdmackor och sen gick jag och träffa inte min kärlek JUST för tillfället eftersom hon ska få hämtning efter skolan och det kunde hon inte ha sagt i morse! Jävla unge! Men jag har saknat henne så sjukt mycket! Idag ska jag då vara med henne tydligen, haha vad jag är dum! Börjar om två timmar typ, drog mig upp för jag skulle prata betyg men då är inte Mona här, lysande! Sen klarade jag inte engelskan, jag suger jag vet! men men någon annan gång eller något? Så nu ska jag behöva plugga upp den också, fyfan! Nu ska jag ta mig en snus och bara leva livet! Jag måste ut och röka också...KÄRLEKEN MIN ;D haha ..


Tack L för en jävla rolig kväll!

Tack N för en jävla rolig helg!

Tack S för allt helt enkelt!


I övrigt så är jag kär i min kärlek, konstigt va?

Av L Keinström - 19 maj 2009 09:46


Hej


jag har verkligen ingen koll om vilken dag det är men jag tror det är tisdag, igår trodde både jag och filip att de var onsdag så ja jag vet inte haha,

iaf så kom jag med bussen från skolan, gick hem byte kläder och träffade Sandra.. vi gick runt på stan och så träffade vi Ricky och Filip och vi gick hem till mig och det var så sjukt äckligt i min lägenhet fyfan! Filip hittade sin keps hemma hos mig, haha de var lite kul! Jag och Sandra gick till dallas och åt litegrann men jag var inte hungrig så de blev inte så där överdrivet mycke. Efter en lång dag på stan så gick vi till älvsbacka och skulle börja grilla men de gick inte som vi ville precis, sen kom de massa folk och en brud hade SNUS, oj så sjukt gott ojojoj, tack vad du nu än heter! Sandra for iväg en sväng och alla var tysta, var som en tyst minut men de var en tyst halvtimme typ. Sandra kom och hade tändarvätska och vi började grilla dock åt jag bara en marshmallows, satt och sjöng, lyssnade på musik och skrattade. Sen drog jag, sandra, filip, tobbe, robert och ricky hem till ricky och chillade. och sen tog jag mina ben för att träffa Danne en sväng och sen hem. När jag kom hem så tittar jag bara på alla kläder så jag tar alla kläder ur garderoben och kastar dom på soffan och sen börjar jag vika, och vika och vika... Efter det sprang jag ner med tvätt till tvättmaskin. När jag kommer upp är jag fortfarande klarvaken så jag tar tag i skiten. Fortsatte vika kläder, började hamra spikar i vägen 1 på natten och torkade bord och gud vet vad! Efter att jag har hållit igång i 4 timmar så har jag ont i ryggen men är ändå klarvaken! Ligger och små skakar pga av nikotion och matbrist haha helt sjukt! Gick iaf och la mig vid halv 5 och ställde två väckare för att jag skulle vakna, tror ni det händer? jag vaknade 7 och snoozade trodde jag men jag slog visst av det så jag vaknade 08:29 nästa gång och då jävlar sprang jag upp ringde mamma hon kom och hämta mig och så var jag på väg till skolan, har haft igprövning i engelska i aulan så de var lite pinsamt att komma sent när de sitter massa elever där inne som jag inte har en aning om vem det är haha, gjorde provet, gick ut och rökte med sara och nu sitter jag här, illamående och trött jätte trött!  men tack för igår era filurer!

Av L Keinström - 18 maj 2009 09:56


Nu är jag äntligen färdig i Ad! Så sjukt skönt! Får kolla betyg senare bara hoppas på att jag får godkänt! Det är verkligen en rolig kurs och allt det där så hoppas! Jag är yr och svettas och fryser haha de är sjukt jag behöver nikotin! Kom på att jag har engelska prov imorgon men jag förstår inte vad det ska ge, jag kommer ändå inte få G i kursen så varför ska jag plugga som en tok i engelskan när det inte komme att ändra mitt betyg på något sätt! Så ja hej komvux men de behövde jag ändå gå senare... om jag ändå hade pluggat i tre år istället för att leva livet till 100 och skita i skolan... typiskt mig! Nu måste jag få tag i en snus eller cigg, det börjar bli jobbigt jätte jobbigt, sen är det varmt här inne också så de gör inte saken bättre!  

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards