Frida LK

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av L Keinström - 16 augusti 2009 22:53



Tjohooo!
Sitter i grillstugan nu och dricker och dom andra spelar "frågeleken" som jag inte riktigt gillar så jag hoppar på den. Vi blir kvar hær till på tisdag ist før imorgon. Har haft allsång och guuud vad jag gillar det! Har sjungt gyllene tider och massa olika låtar. Alltså jag mår underbart helt enkelt, sommartider ær det som spelas just nu. Jag vill verkligen inte hem, mår så jævla bra i det hær sællskapet. Nicolas tapar hela tiden på frågeleken. Funderar om vi ska och bada, jag kænner inte så stor pepp eftersom det ær så kallt ute. Men men vi får se vad det blir, hoppas jag får sova i "min" sæng, eller ja den jag sov inatt. Jag vill ha mat men jag orkar inte jag ska supajævel! HA en trevlig kvæll idioter haha sorry blir ofta att jag sæger eller skriver idiot nær jag ær på fyllan. eller jag ær inte full men vad fan, Niclas sjunger " Frida sitter dær och ær så blond". haha och min egna låt njaa vi tar den en annan dag och nu ær det "welcome to the club" som spelas. Ha det så jævla bra iiiiiiiiiiiiiiidioteeeeer :D




Make this forever

Av L Keinström - 16 augusti 2009 16:25



Hej

Sitter med Camilla och kollar på tv i Nickes stuga i hemlunda :) 

Kom till Piteå igår och tog en svæng på stan. Eirik och Nicke hæmtade upp oss på busstationen. Kom till deras stuga och checkade læget, tog en svæng till "stranden" men Camilla ville inte bada så vi åkte tillbaka till stugan och myste på. Børjade dricka vid sex tiden och jag blev sjælvklart fullast... Sjøng och spelade kort och snackade skit. Gick ner till vattnet och alla badade utom Linda dåraaa. Jag la mig vid 12 tiden och har sovit som en prinsessa. Vaknade vid 11 vid imorse och væckte Camilla och Nicke. idag har vi spelat kubb och jag och LINDIS vann.. sjælvklart! Blev 2-1 i matcher æven fast Nicke inte vill erkænna det så vann vi :) Nu har jag børjat læsa en norsk bok, faktiskt rætt så bra! Camilla sitter och hånar mig, Linda ser på tv och Nicke och Eirik har allsång på Hemlunda. Ska snart børja sminka mig och kæka något och sen børjar vi festa igen. Ska ner och bada ikvæll och då ska vi starta bastun føre vi går ner så den ær varm nær vi kommer upp från vattnet =)  Linda ælskar friidrott mer æn allt annat och hon klagar på min Sverige! Camilla sitter hær och ær en søt liten flicka. IGÅR KØPTE LINDA EN KLÆNNING FØR 100 KRONOR och Camilla køpte mat på cooooooppppppppppppp SÅ DÆR NU VET ALLA DET! Nu ska camilla FESTblogga HAHAH eller kanske GÆSTblogga ;) 



hej, nu ær det så att det ær ganska delade meningar om dette besøket men alltsåååååååååååå ja, HAHA jag ær trøtt men jag vill ændå inte sova,fast kanske skulle behøva en liten powernap innnan kvællens festligheter børjar. HEJ LINDA¨/cAMILLA. asså hej . men ibland kan det vara lite konstigt att vara hær FØR ATT, jaa dærfør sæger jag då. 

 

ÆLSKAR ER ALLLA SNUTTESTRUMPOR, NU SKA JAG balansera PÅ EN LINA!

hoppas jag inte ramlar.


hare bra/

Prinsessan krako


och nu kommer en skrikandes LINDA att gæstblogga


hejjj"! JAG ÆR BÆST JAG ÆR BÆST

tack och hej leverpastejjj!

/ Kashlaka


Nu ska vi vara social med pojkarna, HA det så trevligt jævla idioter!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards