Frida LK

Alla inlägg under maj 2010

Av L Keinström - 30 maj 2010 08:01




Varit utan internet i hela två dagar. 



Väldigt imponerande tycker jag iallafall.. har hunnit med en hel del grejer borta i Riga.. trots att jag har haft ont i min mage... ska då alltid komma i fel tillfälle.. Varit och käkat på en supergod restaurang. Biffstroganoff säger jag bara! =D Jag och mams har färgat ögonbrynen, fått dom plockade och färgat ögonfransarna.. Blev lite missnöjd med ögonbrynen i början men idag ser dom mycket bättre ut! Och så har jag fått grejer =D 2 bh;ar, 2 trosor och ett par skor. Melike! Har haft det trevligt med familjen från Norrland. Bara saknat mitt hjärta väldigt mycket.. 



Såg en rätt sorglig sak.. eller rätt sorglig väldigt sorglig. Finns tusentals hemlösa i Riga... en man satt i rullstol vid övergångsstället med bara ett ben... det tog så ont att se och jag ville bara säga att allt skulle ordna sig! Men då skulle jag ljuga för honom... Nu är vi iallafall 1½ timme ifrån Stockholmiiiaaa och typ 2½ timme ifrån jag får träffa mitt hjärta!!!! =D 



Nu ska jag ta och välja kläder, stänga resväskan och ordna lite... vi hörs =D

Av L Keinström - 25 maj 2010 08:22




Jobb, Jobb och lite mer jobb.
Jag trivs, helt klart! Men självklart finns det ett men, det är ovant att sova ensam.. har blivit en vana att somna brevid mitt hjärta och att vakna upp brevid honom. Men det går ändå.. men det är inte men.. Men är väl att det hade varit skönt att få ha ett tak över huvudet. Och veta att jag kan komma dit vilken tid på dygnet det än är. Men så är inte läget just nu och jag överlever, jag har så mycket annat att vara glad för. Jag önskar bara att jag kunde vara glad för det och inte tänka på problemen.. men det är väl lättare sagt än gjort. Nu ska jag röka, borsta tänderna, ge frukost till boendet och sen till Norrtälje.

Av L Keinström - 19 maj 2010 23:07





En säng och min älskling!

Av L Keinström - 18 maj 2010 19:03





En jävla dag om man säger så.



Underbar på alla sätt men även jobbig... Har hunnit med en hel del grejer! Idag är det 7 dagar jag och hjärtat har tältat... Jävligt många dagar måste jag säga. Jag har städat lite i tältet så nu vet jag faktiskt var mina grejer är.. eller ja typ? har glömt bort det inom 2 timmar ändå... Grabbarna bus är ute och gör något ja jag vet inte vad... mixtrar eller något? haha... Ska ta och lägga mig och se GG, Desperate och Cougar Town nu tänkte jag! Imorgon blir det Ångest - Rimbo men det blir bra ska träffa min syster! I övrigt så är jag världens lyckligaste och jag älskar min pojkvän!

Av L Keinström - 11 maj 2010 13:19




Det är ju minst sagt komplicerat.  



Men nu ska jag sluta med alla frågor som gör det jobbigt, bra va? JA det tycker jag med... haha hej schizo ;) Nej men varför tänka på allt det dåliga när man kan tänka på allt det bra? Jag har haft två dagar som har varit rätt konstiga men jävla tur att jag haft mitt hjärta där som fått mig på bra humör! Nu är det enbart 2 timmar kvar tills mitt möte börjar..Har "enbart" suttit här i 3½ timme... Men iallafall håll en tumme vettja =D

Av L Keinström - 11 maj 2010 10:20





Någon idiot ringer inatt och jag har självklart glömt slå av ljudet så hjärtat väcker mig rätt så sur.. FÖRLÅT! Upp med tuppen och sätta sig på bussen till stan.. Det är varmt och internet jävlas med mig. Kommer till Danderyd och går ner till tunnelbanan... Får vänta i 10 minuter innan det kommer... Börjar må illa och det kände som en evighet till jag skulle av. Kastar mig ut och sätter mig ner. Är alldeles vit i ansiktet och mår allmänt skit. VEM kommer fram och säger "hej hur mår du?" JO aina..... massa skitsnack och massa skitfrågor! Efter 10 minter då dom kollat mig och pratat ännu mer så fick jag gå.. Kommer försent till mitt möte och fattar knappt något alls av hela föreläsningen. SÅ TACK så hemskt mycket aina!!!!



 

Av L Keinström - 10 maj 2010 11:53




Efter två timmar´s klagande på att jag inte kunde sova igår SÅ somnade jag.. Hjärtat gick alldels för snabbt och jag trodde jag skulle dö. haha... men jag lever! iiiiii så bra =D haha... Hjärtat var hemma för en liten stund sen och lämnade något och sa Hej :) Jag har käkat frukost... duktig jag är! Skulle kanske ha plockat upp lite från golvet men det orkar jag fan inte... jag ska ligga i sängen tills hjärtat kommer hem! jaja det blev cpinlägg som vanligt..

X
Av L Keinström - 9 maj 2010 14:44




Sluta vara i mitt huvud, äckel!



Natten har varit minst sagt jobbig... kunde inte somna precis... hjärtat låg och sov som en stock och jag försökte men det gick verkligen inte... efter 3 timmar och tusentals tankar, la jag mig längst ner på sängen så lyckades jag somna i en hel timme sen vaknade jag av mardrömmar... Jag orkar inte att det börjar om... jag hatar det! Nu ska jag och hjärtat ta en promenad... Jajustja, har blivit utslängd ännu en gång.. men men det ordnar sig antar jag.. har ju mitt ("ragg") hjärta =D  näää men TJARÅÅÅ!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards