Frida LK

Alla inlägg den 1 augusti 2009

xxx

Av L Keinström - 1 augusti 2009 13:34



Godmorgon, vaknade vid tolv tiden och kröp ner i soffan och kollade på Hannah Montana och har nyss duschat, riktigt skönt.. Linda kom just ur duschen och under tiden har min syster frågat om jag brukar se ÄCKLIGA saker... och jag fattade ingenting, nu kom det fram att min kära syster brukar se PORR och hon är 8 bast! HAH helt jävla sjukt... Ja men vad kan man säga? det är ju kul det också men just nu är hon livrädd för att jag och Linda ska säga det till pappa! haha helt sjukt alltså! Nu ska jag kolla på Greek och ta de lugnt och checka med JimpaBoy hur de blir ikväll :)


2008

15

Av L Keinström - 1 augusti 2009 00:22



Här sitter jag och Linda och väntar på bättre tider och en Marcus som är och dricker som ska höra av sig, jag tror ju inte att vi kommer att ta oss någonstans nu meen det är en annan sak. Jag har faktiskt tråkigt, jag vill göra något men men får se hur de blir med den saken, kommer sluta med att jag och Linda går och lägger oss och spelar kort om någon timme och sen pratar vi lite och sen somnar jag medans hon pratar! haha, nu börjar  Yards på femman, verkar vara en bra film så får väl kolla på den, de är rek. från 15 år bara så ni vet :P Tjing


  


Jag saknar dig bara mer och mer för varje dag som går

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards