Frida LK

Alla inlägg under april 2012

Av L Keinström - 29 april 2012 14:32



 

Jag och älsklingen har äntligen köpt en bäddsoffa, slipper dom där madrasserna. Skönt som fan!

50

Av L Keinström - 27 april 2012 21:33



Känns som om vi sågs igår.

Kommer ihåg hur bra du fick mig att må.

Du fick mig att nå toppen.

Det är inte lätt utan dig men det var det inte med dig heller.

Jag saknar dig ibland, men mindre och mindre för varje dag som går. 

X
Av L Keinström - 24 april 2012 06:09



Önskar att det är över snart, att jag klarar det. 

Vill inte lägga det här på dig älskling, inte på något sätt. Du gör alldeles för mycket som det är redan nu. Sitter vaken halva nätterna, håller om mig och lugnar mig. Berättar att du älskar mig. Det får mig varm, ångesten försvinner rätt mycket då. Och dina pussar tar också bort en stor del av ångesten. Jag önskar att jag hade fått sova mer än en timme inatt. Huvudet är så jäkla tungt. Vill sova, men värken har hållt mig vaken. Nu är det bara armen som värker, måste ha mycket c-vitamin idag. Gå ner till kiosken när den öppnar och sen väcka min älskling också. Skönt med sällskap. Men än så länge har jag både katter och hundar, och snart småtjejerna!

Av L Keinström - 22 april 2012 14:53
 

Jag skulle aldrig hamna där. Vaknade upp en dag och frågade mig själv hur fan jag hamnade där. Förstod inte hur det gick till. Men på något konstigt sätt så tog jag mig därifrån. Försöker att inte gå tillbaka. Jag drömmer om hur det är, hur skönt det är att nå toppen. En sista gång. Mina små bebisar, jag saknar er. Saknar hur ni fick mig att må. Men hur mycket jag än älskar er så har jag hittat någon som jag älskar mer. Men även om jag har hittat någon annan, någon bättre så saknar jag er. Saknar att nå toppen med er. 

X
Av L Keinström - 19 april 2012 23:31

  



Du är så nära men ändå så långt borta.

Vi, du&jag skulle kämpa oss igenom det här. Vi skulle ordna allt. Så kan du förklara för mig varför varje gång jag blundar så ser jag dig. Ser dig utan luft i lungorna och utan ett hjärta som slår. Du försvinner, sakta men säkert så försvinner du. Och vad gör jag? Ingenting.. Vad ska jag göra? Snälla berätta det för mig, jag gör allt för dig. Vad som helst för dig. Svik mig inte, det gör för ont. Det gör så himla ont. Jag går ärligt talat sönder av att se dig så här. Du som alltid varit så nära är så långt borta. Jag saknar oss. Saknar dig, så som du var. Trasigt hjärta, trasiga kropp och en väldigt ledsen själ. Jag vill ge dig allt gott här i livet. Jag vill att du är ärlig, vad det än är så var ärlig med mig. För det tar så mycket hårdare när du ljuger för mig. Förklara för mig hur jag ska kunna vara glad för er skull när det enda som jag ser är missär. Du går sönder med den människan. Du måste öppna ögonen, du måste vakna och det är nu. Jag kan inte förlora dig, vill inte. Det går inte. Jag drömmer om hur du var, hur du lyste, hur mycket kärlek du gav och hur du skrattade. Jag drömmer minst lika många gånger att jag aldrig mer ska få se riktiga dig igen. Jag älskar dig alldeles för mycket för att låta dig försvinna, så snälla hjälp mig att jag hjälpa dig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.

X
Av L Keinström - 18 april 2012 09:38


 

Jag skrattar med honom men åt honom också, han får mig hur som att skratta hela tiden.

Han är den som håller om mig när det gör ont, han fyller en väldigt stor del av hålet och tar bort ångesten.

Och när jag är sjuk så är han den som gör allt för att jag ska bli frisk igen. Han skämmer bort mig alldeles för mycket. Jag tycker om honom så fruktansvärt mycket (även när han har på sig en ful hatt och ett par skeva glasögon) 





Av L Keinström - 17 april 2012 00:40

Jag är väldigt glad att jag har dig 

Av L Keinström - 14 april 2012 00:01

 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards