Frida LK

Alla inlägg under augusti 2008

Av L Keinström - 7 augusti 2008 14:12


Vaknade tidigt imorse, halv 9 :S ... gick upp vid 9 tror jag, klädde på mig och pratade med As lillebror D! :) han gick upp vid 9 för att sen käka och sen fara ut och CYKLA med sina vänner ! haha rolig pojke ;) Jag och A gick till bussen, sa hejdå och fortsatte gå hem. Kom hem och kände verkligen att jag behövde mer sömn, men inte blev det inte de.. Hannah kom hem och jag började leka med henne, dock helt död men men.,. Alina ringde och frågade om hon fick komma och leka och hon kom, fullt drag hela dagen... Hannah började klaga över att hon var hungirg... gjorde pyttipanna till henne och Alina.. Dom fjantade på som några andra idioter, HERREGUD vad jag blev less ! A är borta hela helgen... Och L kommer först imorgon, vilket betyder en TIDIG morgon igen... har hunnit lägga in hennes madrass också. jävla skön verkar den, Nu står Alina och Hannah här och tjatar om att jag ska säga vad som står! Dom börjar massera mig och klia mig på ryggen, skönt skönt ! ! ! Skulle egentligen vara med per ikväll och överaska en viss person, men inte blev de av inte :S ... så jag sitter här bland regn och små barn... Jippiee ! imorgon blire veras med linda, pappa, hannah och carina... och på lördag kommer min bror och så äre rimbodagen. KARUSELLLLLEEER !

Av L Keinström - 3 augusti 2008 22:33

11 timmar drar jag!

Ha det bra och hör av er ;)


Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards