Frida LK

Alla inlägg under december 2011

Av L Keinström - 29 december 2011 19:24

      
      

          

    

Av L Keinström - 28 december 2011 22:00

 

  

Kärlekens kärleks kärlek! 




Av L Keinström - 25 december 2011 18:22





Har massor att skriva egentligen, fast ändå inte så jag skiter i att skriva. Tänker inte skriva något om julklappar eller så, inte för att jag inte är nöjd. Är supernöjd. Men jag orkar helt enkelt inte, kommer ändå läsa mig less på alla andras bloggar om vad dom fick i julklapp. Idag är nästan precis alla ute och krökar. Super skallen av sig, och jag sitter här med två små cider. Mjaa, mitt eget fel! Fast jag vill ändå inte gå ut. Har aldrig förstått varför? Trängas med alla, skrika för att höra varandra, köa till baren i 30 minuter för att kunna köpa en öl eller cider. Mjaa.. bättre saker har jag ju för mig än så! Eller egentligen inte? Vill bara mysa med min stjärna så mycket jag kan innan jag åker. Underlättar iförsig om man får svar från personen. Men men det ordnar sig? Var på dålig bio idag också med familj + mormor och morfar. Stig-Helmer eller nått? Vem bryr sig? Finns viktigare saker att bry sig om. Har en stark åsikt som jag egentligen inte kan ha, för jag har aldrig smakat. Men om just det här kan jag ha en åsikt, för det tog ifrån mig någon jag tyckte väldigt mycket om. Och då tycker jag att jag faktiskt kan bli förbannad när någon jag bryr mig om leker med skiten. Skitsak! Ah positiva Frida. Ska försöka få tag på min stjärna, blir som alltid sådär löjligt glad när vi pratar. 

Av L Keinström - 21 december 2011 23:25



Två underbara nätter och tre underbara dagar med det dyrbaraste.

Vill vara hos dig nu, hela tiden. Alltid! 

 

Av L Keinström - 20 december 2011 02:57




Ivrigt väntade jag på ett svar, hoppades på ett svar. Och när svaret kom så blev jag nervös. Fjärilar i magen, leende på läpparna och glädje i hela kroppen. Bara av ett samtal. Ivrigt och med ett leende klev jag på bussen. Kärleksfullt träffar jag den jag saknat i över ett halvår. Springer fram, skrattar, kramas och pussas. Lycka! Myser ner i soffan och bara är. Försöker i ord förklara vilken kärlek jag känner, men det går inte. Den är för stor, för betydelsefull. Du förstår mig och jag förstår dig. Dyrbara du, jag älskar dig!

Av L Keinström - 18 december 2011 21:13




Till att börja med så får jag sitta själv. Utan att någon ska sitta breve och snarka eller vilja gå på toa och allt det där! SEN får alla passagerare en liten julklapp av flygvärdinnorna. Och pricken på i:et är när självaste kapten börjar sjunga "ser du stjärnan i det blå". Ja grymt som fan och alla fick ett leende på läpparna. Så tack sas, ni gjorde min dag! :) 

 

Av L Keinström - 18 december 2011 12:09

  



Försöker ordna så bra jag kan.

Mixtrar ihop det ena och det andra, men ändå så är det jag som får skiten, jag som står i mitten. Vill kasta mobilen åt helvete och aldrig mer köpa en ny. Jag ska sköta allt mitt, fixa och ordna allt som har med mig och göra sen ska jag fixa och ordna åt alla andra. Även om jag önskar så kan jag inte det. Om jag ska få skit så räcker jag tyvärr inte till! Vill inte räcka till då heller. Den här semestern kan inte komma bättre. Bli uppskattad för det man gör och få kärlek från människor jag älskar, från människor som älskar mig. Inte så att jag inte älskar någon här nere eller blir älskad här. För det blir jag, bigtime! Men just det här tär på mig. Jag blir tokig, vet inte om jag ska skratta, gråta eller bli förbannad. Men nu ska jag tränga bort det. Se framåt och längta tills jag får träffa min stjärna. Helt sjukt vad jag längtar. Men snart, snart snart. 

Av L Keinström - 17 december 2011 23:48




Börjar gråta för minsta lilla sak som påminner om dig. Vill bara krama dig igen, skratta med dig. Ha dig här. Det är fan inte lätt när någon man har haft vid sin sida varje dag under en lång tid försvinner föralltid. Samtidigt som jag är ledsen så är jag arg. Arg på dig Andreas. Jävligt arg. Men jag ville bara säga God Jul & Gott Nytt år. Jag saknar er alla tre! Hoppas du får en underbar jul med Anna och Felle! 

 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards