Frida LK

Alla inlägg under augusti 2010

Av L Keinström - 30 augusti 2010 00:00





Idag är det födelsedag för två vänner!   


 

En vän som har ställt upp för mig x antal gånger sen vi lärde känna varandra. Grattis på födelsedagen och hoppas du har det äckligt bra där borta i värmen!

   



och min underbara vän som jag känt i 8 år.

8 underbara år med skratt och tårar

Kärlek och lite mer kärlek!

Ha en helt jävla underbar dag.

   

GRATTIS förfan, ha världens bästa 20årsdag!



Av L Keinström - 29 augusti 2010 13:49




En dag åt helvete och nästa rätt så jävla bra!



Fredagen var ju rätt skev som sagt och det var väl gårdagen också men så mycket roligare! Har jag någongång nämnt att jag älskar äventyr? JA typ tusen gånger. Igår blev det äventyr.. eller bus eller vad man nu vill kalla det.. Blev en sen natt eller en tidig morgon.. somnade vid halv 6 imorse och upp halv 1... kuljul.. NEJ jag var helt död.. Åkte och handlade en sladd till T's ljud som jag har. DET blev helt perfekt! Nu ska jag bara tjocka mig och se film.. Och det tänker jag göra utan dåligt samvete.. Jag var ju ute på träningspass igår! ;P

Av L Keinström - 28 augusti 2010 12:50




Efter 4-5 timmar så gick det över igår.

Huvudet var helt slut, kroppen var slut,

Hela jag var fan i mig slut.

Det måste försvinna snart, för det tar fan i mig all min jävla kraft.




 

?

Av L Keinström - 26 augusti 2010 18:10





När dom flesta säger "äntligen helg" så tittar jag och frugan på varandra och säger 

" åhh helg" ...



Av L Keinström - 25 augusti 2010 17:36




 

 

 I hear you screaming for me now and then.
Sometimes I just want to follow you back
Get down to luck and the love you gave me
But difficult as it is and I'll do it
I know it does, I'll break you, my love!

   



You´re my bad habit


X
Av L Keinström - 23 augusti 2010 16:52




      


 

HUR BRA MÅDDE JAG INTE DÅÅÅ !?    

X
Av L Keinström - 21 augusti 2010 21:48







JAPP det är precis det som händer just nu.. jag hör hur dom skriker efter mig.. jag känner hur min kropp skriker efter dom. ALLTSÅ ÅHH säger jag bara.. och min älskade fru är 2,5 härifrån och känner precis likadant.. Men vi ska klara det här.. blablabla känns det som just nu.. jag orkar inte kämpa emot.. jag vill må så där oförskämtbra... ÅHH GUD HJÄLP MIG eller något? OCH INTE fan svarar han heller... den enda personen i världen som brukar kunna få mig på andra tankar.. NEJNEJNEJ... det är ju helt jävla otroligt... JAG BLIR FAN TOKIG! Suget är ju det roligaste som finns, eller nått !?!?



  

FUCK!

X

+

Av L Keinström - 15 augusti 2010 19:50




Jag sitter i min egna värld och spelar gameboy..jävlar vad kul det är! ;) Så knackar det på min dörr och där står min vackra fru! Jag har saknat henne väldigt mycket och hoppas verkligen att proverna är fina imorgon! Vill inte vara på fabriken utan henne heller! Nu äter jag en sen middag/kvällsfika.. skink&ost paj, cocacola och har just kletat på ansiktskräm så min hud ska bli fräsch eller något liknande ;P ? haha 




 

  

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards