Frida LK

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av L Keinström - 24 augusti 2009 03:05



haha alltså jaaa har suttit och diskuterat om hur korkad och trög jag är med Jimp...


- Status; säger:

*bara för du är data nörd :P

Frida säger:

*haha kanske jag är men vad fan jag fick inte mvg i att sitta vid msn heller !

- Status; säger:

*då skulle du fått mvg++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++¨

+++++++++++++++++

- Status; säger:

*gick inge göra mera+



HAHAHAHHA TAAACK :D

ingen fattar men jag gör det och det är det som räknas :D
Nu ska jimp gå och sova så då får väl ja försöka sova dåraaaaa

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards