Frida LK

Alla inlägg under juli 2012

Av L Keinström - 29 juli 2012 20:38



Det bleknar bort.
För varje dag som går så försvinner det mer och mer. Inte helt, det kommer alltid att finnas kvar där. Det kommer alltid att vara en påminnelse om vad som var. Om hur det var. En märklig saknad. För det är en saknad på något konstigt sätt. Man vill vara stark, visa att man kan. Men när pressen blir för stor, när det glada gör ont. Då slår saknaden igenom. Slår så hårt att man känner lugnet. Blundar och känner lugnet, det varma inombords. Men hur hårt det än slår omkull dig så är det inte värt det. 

X
Av L Keinström - 20 juli 2012 19:55




Lång dag, väldigt tuff dag.

Gör så ont när man känner hur något går sönder inombords. Men samtidigt så kände jag hur du försökte läka det. Försökte, trots tårar, trots tjaffs, trots lögner, trots att du svek mig. För sanningen är ju den att du gjorde det. Bigtime dessutom. Men jag behöver dig, allra helst när jag är som svagast så vad skulle jag vara för människan om jag vände ryggen till när du är svag? Jag släppte in dig, du släppte in mig. Jag älskar dig och gör det minst lika mycket som igår om inte mer idag även fast jag vet. Vet allting, hoppas jag. Inga mer lögner. Jag vet att det är fel och det tar ont i mig när jag tänker på det, magen värker. Men när det är dåligt så kan det ju bara bli bättre. Även fast jag inte tycker det är dåligt, bara lite upp och ner just idag. Men jag är stolt över dig, vill inte leva utan dig och älskar dig mer än allt annat. 

X
Av L Keinström - 19 juli 2012 21:11




Det är aldrig lätt.

På ett eller annat sätt så försvinner energin. Lusten att vilja, kraften att orka. Den är som bortblåst dom gångerna som energin sugs ut. Smyga sig fram är det bästa, men även krävande. En dag i taget, nittio steg framåt. Jag är stolt över mig själv och min karl. Vi kämpar på som tusan. Älskar honom oändligt. 

X
Av L Keinström - 14 juli 2012 10:08

  




Bra start på morgonen. Ännu bättre att jag blivit tvingad att ligga kvar i sängen. Min karl ska ge mig frukost på sängen ♥  Förövrigt, låten är inte dålig.

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards