Frida LK

Alla inlägg under juli 2016

Av L Keinström - 23 juli 2016 23:41




Jag har aldrig tidigare känt mig så tom eller ensam som jag gör efter att du försvann. Även fast det har gått tre år så är det fortfarande så där tomt inombords och ibland känns det verkligen som att jag är helt ensam. Idag för tre år sedan var det meningen att vi skulle fira din 24 års dag, jag skulle baka en tårta till dig och väcka dig på sängen med tårta och presenter, skämma bort dig hela dagen och få dig att förstå att du var den bästa vännen man någonsin kan ha. Men nu blev det inte så, istället så begravdes du på din 24års dag. Tårtan bytes ut till lugnande och alkohol och presenterna bytes ut mot blommor att lägga på din kista. Värsta dagen någonsin, att behöva begrava den som vet allt om en, den som alltid förstår dig och tröstar dig när du behöver, skrattar med dig och ibland åt dig. Den som du gör allt för. När man måste begrava den människan och någonstans försöka förstå att sin bästa vän inte kommer tillbaka då går allt sönder. 

Love · X
Av L Keinström - 23 juli 2016 11:30



Grattis min älskade på födelsedagen!

Jag älskar och saknar dig varje minut.

 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards