Frida LK

Alla inlägg under mars 2010

Av L Keinström - 27 mars 2010 23:23




Jag älskar spontan saker!


I torsdags åkte jag till Norrtälje med 20 minuters mellanrum att packa och så... skrattade, såg film och pratade en hel del =) Igår kom jag hem vid fem tiden då ringer mig kära vän Lovisa som snart kommerbli sthlmsbo =D Ja så det var bara att packa om väskan, eller ja kasta ner kläderna som var rena... springa till bolaget och sen sätta sig på bussen till stan. 






Vi träffades på Östermalm där hon bor för tillfället och gick hem till "hennes lgh"... drack och testade kläder... men jag var förbannat seg, ingenting funkade men sen rullade det igång... sprang till tuben och iväg till Midsommarkransen... träffa upp min tjejpolare en snabbsväng och sen satte vi oss på tuben och åkte till Medborgarplatsen...sprang omkring och hittade ÄNTLIGEN krogen Högbergs.. sprang in där i 20 minuter innan det stängde sen en taxi med Lovisas och hennes kompis Alice till Östermalm igen. Träffade min vän och hennes vän en snabbsväng också =D vilket resulterade att jag inte kom in på Soup Bar där Lovisa och Alice redan gått in... 





Jag var nykter, det var fint lång och äckligt mycket människor där inne så jag meddelade Lovisa att jag skulle vara med min tjejpolare jag träffade.. Ringde henne och hon var inte alls var kvar på Östermalm...haha lyckat! Och eftersom jag är så snäll så satte jag mig ner på en bänk och väntade snällt i två timmar på att Lovisa och Alice skulle festa klart =D HAHA mongo jag! Var rätt kall när klockan var 03:00 och Lovisa kom ut men efter mycket om och men och tackade nej till White room eller vad nästa nattklubb hette så gick jag och Lovisa hem till henne och snackade lite innan hon somnade =) 




Luren ringde imorse så då var det ett och två sen gå upp och försöka göra sig själv till människa. 08:30 imorse kom hämtningen och sen har vi åkt runt, var i Tumba ett tag och sen i stan.. slutade med Täby Centrum där jag gick omkring själv när mina tre andra vänner var i skogen och lekte? haha... efter 1½ timme kom dom och hämtade upp mig och jag fick med mig lite kläder också! Åkte och hämtade upp K och så snäll som Blippen är så körde han hem mig till Rimbo!




KORT OCH GOTT så har jag haft en underbar helg och den är fortfarande inte slut!


X
Av L Keinström - 22 mars 2010 16:12




Även om det är fint jobbigt att gå upp på morgonen så är det första gången på bra länge som jag verkligen har något att göra på dagarna. Känns otroligt bra faktiskt! Började klockan 09:00 imorse och sen har det rullat på med olika saker och åt tårta till lunch. Slutade klockan 15:00 tog en promenad till Ica med V, fick hela 50 öre av henne eftersom det var det som saknades till en snusdosa för min del.. men blev väldigt tacksam :) Gick och småpratade och sen träffade jag iprincip hela hennes familj =) haha... gick hem och nu har jag fixat med massa papper och ska snart käka middag...så himla gott! Nä vi hörs!

Av L Keinström - 21 mars 2010 01:10




Tjaa ett långt men trevligt inlägg =D

Har haft en väldigt trevlig helg nu igen, jag älskar mina helger!


Igår var det fest som vanligt haha... alltid fest i lilla Rimbo men det gillas! Blev självklart knas men kvällen slutade bra på Kentas och på en efterfest med grymt trevliga människor. Fick tjata i ja typ en timme innan människan jag skulle gå med hem slutade prata med alla men det gick bra ändå! Satt hemma hos människan och bara njöt av livet - pratade, skrattade, klagade, spelade kort och sov! Käkade även frukost blev ett glas oboy VÄLDIGT gott!




Kom hem och duschade, handlade snus och cocacola, kom hem igen och då kom min styvmorsa och hennes gubbe hem till oss.. HELT otroligt säger jag bara.,.. haha ja ni som känner eller vet till om min familj vet ju att det är helt otroligt! Sen ramlade det in fyra andra människor.. allihopa drog upp till 50-års festen i Rånäs där enbart 160 människor var bjudna eller mer.. Jag blev kvar med styvmorsans två hundar.. var ute på promenad och sen hem till min galning! Gick ner på pizzan och käkade pizza.. Hem igen och sova en timme, ut med hundarna, lämna hundarna och så iväg till min galning.. och så iväg till Kentas och där har vi suttit i 3 timmar och skrattat som aldrig förut! Det är helt underbart att jag har en sån bra vän! Kommit hem och farsan kommit hem och berättat lite om kvällen :) Nu väntar jag på att min lur ska ringa vilket den kanske inte alls gör men men jag överlever vet ju iaf att människan lever! JAJA LÅNGT inlägg... sry !



 

Min galning och min lilla ängel

Av L Keinström - 10 mars 2010 11:16




Klarblå himmel, fåglar som sjunger, droppar från taket, solen lyser och snön smälter sakta men säkert. 



   



Av L Keinström - 5 mars 2010 02:08



Roadtrip


Tog 14:15 bussen från Rimbo tidigare idag... och jag kom hem för ja tio minuter sen, det gillar vi? =) Först buss - tuben - bil - buss. Riktigt mysigt faktiskt! Vi har användt våra super röster och försökt sjunga så gott det gick, pratat, skrattat och jag somnade visst till där en liten stund haha. Kom till Vimmerby vid 8 tiden och så självklart skulle vi snurra runt där i en halvtimme eller något sånt och till slut hittade vi rätt.. jag trodde det handlade om att vi skulle hämta en väska med kläder.. men NEJ så var inte fallet, två jätte väskor och tre kartonger eller något liknande!




Har iaf haft det väldigt mysigt även om jag höll på att iprincip kissa ner mig, dö av hunger och dö av ciggbrist så har det varit mycket mysigt! PussPussPuss på min polare =D

X

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards