Frida LK

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av L Keinström - 3 augusti 2009 04:38

 


Tjooho!

har just kommit hem efter två timmar i en lekpark med JimpaBoy, mycket trevligt =) Har pratat om allt mellan himmel och jord! För er som inte känner mig så kan jag ju tala om att jag är världens bästa på att göra bort mig! Alltså igårkväll så har jag hunnit jaa berätta allt mellan himmel och jord och gjort bort mig på alla möjliga sätt! Lill Lindis ligger och sover, råkade väcka henne när jag gick in i vårat rum och de första hon gör är att titta på klockan och sen säger hon " Du är ju helt otrolig, men jag måste sova så va tyst GODNATT ". haha, jaa vad ska jag säga mer, jo jag och Linda krockade med bilen idag, hade varit på Ica och skulle köra ut men en tant kom upp från parkeringen och vi hann inte bromsa så vi körde in i henne, alla klarade sig och tantens bil fick en buckla. Linda var i panik i ungefär två timmar, men när vi kom hem så tog jag ett snack med gubben så han fick avreagera sig lite på mig först men allt gick skitbra! Ja jag vet som inte VAD jag ska säga, jag har tusen tankar men jag vet inte var jag ska börja så jag säger tack för mig!


   

  

Long time

Får jag chans på dig ? ;)

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards