Frida LK

Alla inlägg under juli 2015

Av L Keinström - 23 juli 2015 17:06




Nu sitter jag här igen, precis som förra året utan dig på din födelsedag. Ärligt talat så hatar jag den här dagen. Jag hatar den för att du inte är här. Jag menar vad är det för poäng när du inte är här. Det är din dag och den borde vi fira! Livet blir inte alltid som man tänkt sig men hade jag vetat allt jag vet idag så hade jag suttit och vakat över många människor många fler gånger i mitt liv än vad jag har gjort. Då hade kanske inte allt det här hänt. Men det ger inget att tänka så ändå, livet ger en käftsmällar här i livet, en del milda och andra jävligt hårda. Jag verkar ha haft oturen att få jävligt många hårda. Men samtidigt är det som fint att du föddes och begravdes samma dag. Men åter till din dag. Jag ska trycka i mig två bullar sen (även fast jag inte borde) bara för att det är din födelsedag! En för dig och en för mig själv :) Emma, jag verkligen saknar dig. Jag får ofta ont i magen för att jag saknar dig, jag vet liksom inte vad jag ska göra. Jag missar typ lite av livet bara för att jag inte vet hur jag ska ordna det här utan dig. Energin är som slut hela tiden och jag verkar inte riktigt hitta den igen. Jag vill ju så gärna bara få träffa dig igen. Och jag vet ju nånstans ändå att det inte går och det gör mig bara ledsen. Men jag kan inte göra annat än att försöka. Men världens vackraste bästa vän, GRATTIS på födelsedagen! Jag hoppas du har det bra där uppe med allihopa. Jag älskar dig 

 

 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards