Frida LK

Alla inlägg under oktober 2009

Av L Keinström - 31 oktober 2009 13:33



Hallå


N är och hämtar stycmorsan och syster är ute och leker med en polare och ja jag är med hundarna. Sitter och kollar på reprisen Galan Bröstcancer grejen. Sen ikväll då? Det är nog fest lite överallt här, ska bli kul och höra hur mycket grannarna skriker ikväll hos farsan. Jag hade tänkt dricka cider och se matchen men bolaget är stängt och matchen är på PPV kanalen så det blir inget av med nått av det. Så vad händer ikväll!? Nu får jag ett samtal och mina vänner är mer och mer som mig och jag gillar det. Människor börjar förstå mig men det är alltid någon som ska vara "värst" och den här gången är det då FAN inte jag HAHA!



Slänger in bilder och det här är en vän som FÖRSTÅR MIG ;)  

    

Vi leker på en fest hemma på min bakgård :)

Av L Keinström - 31 oktober 2009 00:59



Läste just Nadias blogg och jag måste ju

också skriva lite om vår kära diskution.

Eller ja så var det skrivet haha, nej men

det är skönt att ha diskutioner när man

är på samma nivå och som min kära vän

skrev så skulle det ta flera flera flera

år för någon att säga alla minnen vi har

tillsammans för det är ju inte bara ett

precis. Jag saknar dig väldigt mycket

men det vet du redan. 

jag och nadia  

En underbar vän!


Man ändrar uppfattning om saker när

man själv är i situationen.

 

RIGHT NADIA!

Av L Keinström - 26 oktober 2009 17:18



Jag försöker gång på gång men jag kommer aldrig till målet.
Jag vill också vinna. Bara en gång, är det för mycket begärt?

Huvudet är tungt och tankarna snurrar runt som en karusell.

Se mig för den jag är, lär känna mig som jag är.

  


"Jag skulle ha blivit en jordgubbe första

gången, då hade jag sluppit lyssna på dig"

Av L Keinström - 21 oktober 2009 21:52


 


Huvudvärken spränger.

Även om jag trodde att jag hade slutat bry mig om dig.
Även om jag trodde att jag inte älskade dig längre.
Så har jag just insett att jag faktiskt brydde mig fortfarande
bara lite men jag brydde mig och att jag faktiskt älskade dig.
Men nu är allt det borta jag lovar dig att jag kommer aldrig
mer bry mig om dig eller älska dig på något sätt!
Du är så feg, så himla feg och det är ni allihopa.
För OM jag nu är så himla dålig och har ljugit och gjort fel
som ni nu påstår så kan ni iallafall säga varför jag är dålig,
vdd jag har ljugit om och vad jag har gjort för fel?
Ni är fega och för inte så kort stund så älskade jag er allihopa.
Ni vill att jag ska flytta hem och byta efternamn men bara för att
JUST NI vill det så gör jag tvärtemot, jag stannar och skriker
ut mitt efternamn och det kommer jag fortsätta att göra!
 
Ni kan be mig dra åt helvete, berätta hur dålig jag är och hata mig.
MEN att DU av alla går genom en så liten människa som inte ens börjat
leva sitt liv är ja vad är det, FEGT !
 
 
En sak som är säkert är att den dagen ni har slutat andas, nog för att
det kommer ta lång tid, som en mycket klok människa sa. Ni kommer leva
ett väldigt långt liv så ni kan fortsätta vara ondskan själv!
Men då den dagen kommer så kan jag LOVA er att jag inte kommer att
gråta på era begravningar! Jag kommer vara den som står där och ler
och njuter av livet som ALDRIG förr.

X
Av L Keinström - 12 oktober 2009 23:43



Tjoobaa :)

Har varit och träffat min älskade mamma idag och GUD vad jag saknar henne.. Hon väntade på mig vid tekniska och sen tog vi och promenerade och jag kan ju säga att det var en bra bit att gå. Såg även en kändis haha rååcoolt tycker då iaf jag :) Hamnade på en thairestaurang.. jag beställde nå kyckling mat och mamma räkor och jaa (godare har jag väl ätit) om vi säger så.. tjollrade på som några andra småbarn, gick och handlade bullar och dricka och gick till hennes hotell och såg tv och fika mycket mysigt! Efter de promenerade vi till bussen och sa hejdå och sen åkte jag hem igen. Kändes som en evighet kan jag ju säga! Ja iaf på bussen dit så var det en äldre man som STOD upp hela bussresan även fast det fanns typ 30 lediga platser.. sen tittar jag på han då står han och smådansar för sig själv haha och jag kollade om han lyssnade på musik men de gjorde han inte heller.. på vägen hem så stod han där IGEN haha och dansade lite smått gud vad jag skratta! Ja nu ska jag se HUMOR från tv4.. Så jävla klockrent! Men men skriver väl mer sen eller så hörs vi imorgon :) VI hörs!



   


  

Av L Keinström - 7 oktober 2009 11:07



Haha sitter och kollar på videoklipp på min mobil och jag kan enbart skratta!



D1&D2!

- Rullstol

Kan bara skratta!

- Frisbee

Vi har varit där tusen gånger och jag saknar det stället! haha

- Alla promenader!


D1,D2 & Världens bästa J!

- Kör i källaren

- Ann-sofie i källaren

- J springer omkring och visar rumpan vid ckparkeringen

- J strippar utanför ck

Alltså helt sjukt så kul jag har haft med er tre, det är ja herregud. 


NADAI!

- Det finns inte för ord för hur kul vi haft!


SL!

- Det har varit helt underbart!


D1,D2, Nadai och SL minns ni när vi körde spicegirls? haha HELT SJUKT vad minnen!

Haha och alla kvällar i min lägenhet, även om den var liten så var den helt perfekt.. Det är kvällar därifrån som jag ALDRIG kommer att glömma.



Ni är underbara!





Av L Keinström - 5 oktober 2009 23:24



Jag ska testa på nån av dom här, kanske redan imorgon :) ?


6 stycken skönhetstips!


LEN HUD
Basta! Sitt i en bastu under 1-2 timmar och få upp värmen så att du svettas riktigt mycket.
När du är riktigt varm och mjuk i huden så ta en skrubbhandske och skrubba huden så att du
får bort massa döda hudceller och annan skit. Huden kommer efteråt att kännas jättemjuk och fräsch,
du kan inte sluta ta på dig själv. Obs! Viktigt att dricka mycket under hela tiden i bastun så att du inte blir uttorkad!



HEMMAGJORD ANSIKTSMASK
Mitt bästa skönhetstips för frisk glow och klar hy är att tvätta ansiktet noga så du får bort all smuts och smink.
Blanda ihop 1 tsk honung, 1 tsk naturell yoghurt, 1 tsk havregryn.
Applicera på hela ansiktet med en foundation pensel (kom ihåg att tvätta den innan) låt det verka i 10-20 min.
Tvätta därefter bort med ljummet vatten.
 


KUR FÖR ÖGONEN
Mörka ringar under ögonen är nog något vi alla drabbas av någon gång.
Ett modellknep som verkligen fungerar är hemorojdsalva under ögonen.
Kanske inte det roligaste att gå och köpa på apoteket men testa, billig kur mot påsar under ögonen.



BABYMJUK HUD
Mitt bästa skönhetstips är till för hela kroppen.
Smörj in kroppen med en babyolja efter en skön dusch,
eller om du ska ta ett långt bad häll då några droppar babyolja i vattnet.
Man märker förändring efter en vecka. Kroppen blir lenare och ser fräschare ut!
Känner du dig fräsch från topp till då märker alla runtomkring det också.



BÄSTA KROPPSSKUBBEN
Det här ska man använda ungefär 1 gång i veckan, ett super knep som kommer från min mamma.
Ta en plastpåse 2L, fyll den med lite kaffesump, ca 2-3 matskedar olja (t ex, olivolja), och strö sedan i lite salt.
Där har du världens bästa kroppsskrubb! PS: Använd i duschen.



NATURLIGA PRODUKTER
Mitt bästa tips är att göra egna skönhetsprodukter, det blir ju inte bara billigare - dessutom vet du vad produkten
innehåller. Socker och olivolja blir en superbra skrubbkräm för torra händer och fötter, mosade jordgubbar blir en finfin ansiktsmask och öl är ju bra att ha i håret. Dessutom känns det miljömedvetet att bara använda naturliga produkter!




@ Cosmopolitan

Av L Keinström - 4 oktober 2009 12:06



TJooobaa =)

Har just kommit hem från en mycket bra helg!



I Fredags drog jag till min vän och softade med han och hans morsa med dricka och idol. Och alla djuren =) Såg någon film Burn någonting! Haha sen såg vi film och tjollra på. Slaggade där också och sov bort hela jävla lördagen. Vaknade vid fyra på morgonen av att min vän slog på en film, vaknade vid sex av att han slog på ännu en film och så, sen sov jag till tolv och sen somna jag om till halv tre och sen somna jag vid halv fyra och vakna halv fem och då tyckte jag de var dags att gå upp haha! Fick höra att jag pratat i sömnen och vaknade mitt i natten av att jag skrek " LINDA, LINDA, LINDA " haha what a fuck!?




Softade framför tvn och såg lite av en film på tvn. Sen hörde Låtsas mamma av sig och tyckte vi skulle komma över men min vän var ju tvungen att spela data men efter att dom pratat med varandra i luren och tjollrat på om " stick och bada " och " Gul gummianka " Så drog vi dit, drack lite bärs och tjollra på. Nicke och min vän var lite småbögiga och jag och låtsas mamma bara skratta, sen hade vi allsång och såg lite av körslaget.. Jag och min vän drog oss hem vid 10 tiden och de slutade med att jag slagga hos han en natt till. Han tjollrade på med CS och jag hade en lång pratstund med hans morsa om allt mellan himmel och jord! Mycket trevligt :) Somnade rätt tidigt faktiskt typ vid halv 1 kanske? Eftersom jag var små sur på min vän. haha tönt som jag är! 



Och inatt vaknade jag av att han startade ännu en film eftersom han inte kan sova utan film, TÖÖNT :D och imorse så vaknade vi båda vid HALV ÅTTA på morgonen.. TOPPEN BRA, somnade om till nio och då startade han " De´ä kanon" med Robert Gustavsson och då tyckte han att det var dags att gå upp :O PUCKOOOOO! Såg filmen och jag trodde den skulle vara mycke bättre. Men vi skrattade en hel del ändå :) Låg kvar i sängen ett tag och sen gick till hagens livs eller vad fan det heter och handlade cigg och sen gick jag hem. Och ja nu är jag hemma och skrattar bara åt exakt hela världen. Känns så allmänt fattigt HAHA vet inte vad jag snackar om det är bara skrattretande!


Men tack för en riktigt trevlig helg min vän, låtsas mamma, Nicke och min väns mamma :)

Ha det bra Tjingtjoong!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards