Frida LK

Alla inlägg under december 2013

Av L Keinström - 22 december 2013 11:00


Kommer du ihåg alla gånger jag sa det till dig?
Att min värsta mardröm var att du skulle lämna mig.


Det kändes som en evighet innan nån svarade och minst lika länge innan dom kom men samtidigt så gick allt så himla snabbt. Och när dom skakade på huvudena och sa " Det är för sent." Så försvann en del av mig. Det var värsta dagen i mitt liv. Du försvann alldeles för tidigt. Det har gått sex månader sen dom skakade på huvudena och jag förstår fortfarande inte att vi aldrig mer kommer att ses här i livet. Jag vet inte hur jag ska bearbeta att du är borta, jag vet verkligen inte hur jag ska klara det. Jag får en klump i magen varje gång jag ser det lysa i ditt fönster. Känns konstigt att någon bor i ditt rum. Det var liksom ditt rum, en trappa ifrån mitt och samuels rum.


Du var så mycket mer än min bästa vän. Du gjorde mig lycklig. Lyckliga gatan. Min kärlek till dig går inte att beskriva. Den är gränslös. Det var lite knas då och då men vi hade varandra. När skeppet höll på att sjunka så styrde vi upp det. Vi gungade oss fram, en del dagar lättare än andra. Men vi höll alltid varandra över ytan.


Jag saknar dig. Det blir inte lättare eller bättre. Jag kan inte förstå att du verkligen är borta, det går inte. Så kan du säga vad jag ska göra utan dig? Hur ska jag göra Emma?


Du är familj för mig.
Jag älskar dig för evigt ♥

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards