Frida LK

Alla inlägg under mars 2008

Av L Keinström - 22 mars 2008 11:49

.-

Dagen efter


En mycket äcklig dag idag! ..Bakis

Igår gick jag hem till Sebbe, tog typ hundra år och kallt ute var det också, kom hem till honom jag sminkade mig och han duschade håret och så snackade vi mängder av skit samtidigt :D Vid typ halv 8 skjutsade hans föräldrar oss till Plesner och Andrea :) så satt vi där och drack och pratade :) .. Sen kom Pingu :D och sen Ante, Jennie, Jonte och hans tjej och jens nån emil och nån fler var det också :P .. jag hade riktigt kul faktiskt. jag och Jennie satt och pratade om typ allt och inget samtidigt som Jonte var sär och vred om min arm så jag FORTFARANDE har ont :S jävla stjärtunge! klockan 12 ringde jag mamma för alla skulle ut då eftersom det bara skulle vara en förfest hemma hos Plesner och sen kom de folk och jaa ;) haha .. mamma kom och hämtade mig typ 20 över :P sen kom jag hem och nu har jag varit vaken i 7 timmar :( fyfan! jag vaknade typ halv 5 och var törstig så jag gick upp och drack sen kunde jag inte somna om för jag var för bakis och mådde illa och allt :S .. så jag gick upp 5 och vid kvart över 5 såg jag våra bästa år och sen OC :D och sen slog jag på tvspelet ;) hehe.. skulle spela hann spela 2 banor sen somnade jag tydligen vid 8 och sen vaknade jag igen 9 för mamma startade datorn... och nu ska jag och min bror spela 007 sen blir det väl lunch nångång också :D



Andrea,Josefin och Sebastian för en trevlig kväll ! :)

Av L Keinström - 20 mars 2008 19:58

  

   

   

Ett tag sen jag skrev nu tror jag =) ..

Igår var jag väldigt duktig tycker jag,

jag bakade BULLAR !  Idag, träffade jag Sandra i ungefär 1minut, gud vad jag saknar henne.. men hon sa då att hon skulle ringa så vi får väl se om det blir :P Nu ska väl Linda snart in På Zoo.. Hoppas hon får det kul, det är som ett TAG sen jag var med henne.. mer än 2 veckor sen, ibland börjar jag sakna henne! Men eftersom jag inte har funkat som jag ska på senaste tiden med magen och huvudet och allt vad det nu är så är det väl en vecka som är borta för det. Nu har vi äntligen fått lov, riktigt skönt faktiskt. att bara få vara och slippa få frånvaro för att man har ont i magen. så nu kan jag bara ligga och äta massa bullar och godis, och imorgon får jag mitt efterlängtade påskägg :D . . . Hade riktigt kul med Lisa idag i bussen också, GUD vad många skratt du ger mig!


   



Imorgon blir det kanske att vara med Linda, får se hur det blir ska väl på någon fest och på Lördag hoppas jag att jag orkar fara och vara med Sebastian vilket var säkert ett halvårsen, och sen även vara med Daija vilket var ännu längre sen..  Ha ett så bra Påsklov iallafall! Take Care

Av L Keinström - 17 mars 2008 22:27

   

  
 

Jag hatar verkligen allt som har med sprutor att göra :(

Och kan dom inte ta någon annan testkanin än MIG ?
jag är fan i mig livrädd för såna där äckliga saker.

Av L Keinström - 14 mars 2008 12:26

  

   

  

Ja nu sitter jag här i "ungdomsrummet" på sjukhuset.. det är faktiskt rätt fint här. dom har biljard och tv och dator och de gillar jag :D .. blev inlagd igår.. fick sova med drop vilket inte alls gick så bra .. min högra hand blev svullen och mina fingrar såg ut som prinskorvar :( ..Dom har tagit allt blod som jag har känns det som.. dom har säkert tagit 7-8 rör med blod :S Nu väntar jag på den mycket efterlängtade gynundersökningen :( usch blä och fy.. jag hatar sånt.. har fått i mig en macka idag, två glas äppeldricka och lite lasange.. En timme kvar tills jag ska på gyn.. Jag har nu ont i ryggen av någon konstig anledning och mår illa.. men magsmärtorna har väl gått till ryggen istället så jag istället inte kan sitta rakt, jag vet inet riktigt vad jag ser ut som :S .. Igår när jag kom hit .. fick jag ju självklart inte äta.. och jag fick mitt drop först vid halv 3 - 3 nån gång, så jag var ju lite hunrig eftersom jag hade ätit ETT ägg 06.20 på morgonen, ja sen fick jag då drop och min arm blev bara skit.. som ja sa så svällde min högra hand upp.. inte skönt, men jag fick smärtstillande.. haha när jag fick de första gången tyckte mamma att jag blev lite påverkad för jag började gråta för att jag inte fick dricka vatten, sen när en läkare kom in började jag skratta när han sa hej .. lite sjukt och så :) .. Nu ska jag återgå till min säng och fortsätta se Medicinmannen! SÅ SJUKT BRA ! :)

Av L Keinström - 11 mars 2008 11:37

.

 .


Har varit skönt med ett lov :)
Under lovet har jag varit i Piteå med Linda och Sandra :)
Och där handlade jag hur mycket som helst;
Bh

Sjal
Skärp

Strumpbyxor

2 leggingsgrejer

Tack för en riktigt trevlig dag ! <3


 .

Torsdag - Söndag har jag varit Hos Nadia :)
Skönt att komma bort från allt ibland!

 .

 .

Och nu är jag sjuk.

Jätte bra att vara sjuk när det är skola.

Jag har massa saker jag måste göra men men..
Fick veta igår att jag har NKprov och Designuppgift i veckan ! :S

Nu har jag damsugat hela huset, plockat ur disken ur diskmaskinen och nu sitter jag här :D

Min längtarn efter dig gör mig svag och liten
du lämnade mig kvar och tog sista biten

'

'

'

Du öppnar dörrar jag inte visste fanns
En dörr till livet, jag fick en andra chans
Jag älskar dig mer än du kan förstå
Mitt mirakel är du


Av L Keinström - 4 mars 2008 13:46



Sen sportlovet börjar har jag vaknat mellan halv 9 och halv 10 varje jävla morgon :(  jag vill bara sova! men näe inte får jag det :( haha .:
Har varit ute och gått med Lili i 1 timme och 20 minuter. Det är riktigt fint väder ute idag så det var riktigt skönt att vara ute och gå!

Imorgon blir det Piteå med Sandra och Lili <3
Hoppas Sandra kommer ihåg att ringa mig idag bara!




.
I'm falling every time you look at me

Av L Keinström - 3 mars 2008 22:53



Får hoppas att värken går över så det blir
Piteå på onsdag med Sandra och Lili :)


.

Du måste skämta om du tror
att någon någonsin vill ha dig!
Du är ett svin som kan dra åt helvete.
Jag vill ALDRIG mer se dig !

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards