Frida LK

Alla inlägg under april 2009

Av L Keinström - 28 april 2009 08:58


Såg hockeyn igår och vi förlorade, blev mer och mer insatt i det men ändå så förlorade vi! Nu hejar jag på mig och Ewelina som har sovmorgon men sitter i skolan ändå, hade typ haft sovmorgon till ja iaf elva - halv tolv men jag ska försöka jobba lite ist, det är bara bra att göra det =) ! Nu ska jag se AA tjingtjongplingplong Pusshej!

Av L Keinström - 27 april 2009 13:30


Känns verkligen som att helgen har varit hur kort som helst, i fredags så var det ju natprov och de gick åt helvete både för mig och Ewelina.. Vi gick in till stan möte upp T och tog de lugnt vid älven. Jni bjöd mig på lunch och vi käka tillsammans med Daniel och Nadia :) Mycket trevligt, sen drygade vi runt och solade tror jag? jo det gjorde vi! Sen så gick vi upp till Erikslid och började grilla och drack och hade riktigt kul! Tack för en lyckad och underbar kväll vänner! :D .. Jag, Daniel och Anna tog taxi in till stan, sprang upp till mig och tog på mig andra kläder och sen begav jag och daniel oss till Calles. Vi drack och skrattade och jag hade verkligen kul! Träffade J,A,F och vi tjollrade på! Träffade även lill S :) Hade väldigt kul tills Daniel var borta, ja.. han var fullast i stan och de slutade med att jag och F hjälpte honom i en taxi, jag och F fortsatte till Olles men F kom inte in så vi gick hem till mig och tog det lugnt och låg och pratade..


I Lördags väckte F mig klockan 9 på morgonen, mycket bra tid? , gick och duschade och möte upp Ewelina och Flisan, gick runt på stan och shoppade, jag och Ewelina åkte bil med hennes helt galna kusin " jag spottar i min bil hur mycket jag vill,. iaf på insidan" haha .. tog oss en återställare så jag blev faktiskt människa igen, mycket skönt och en väldigt bra dag:) Ewelina skulle och festa så jag tog mina ben och gick hem till J och pussade på min prinsessa i flera timmar! Ewelina kom dit och vi satt och pratade, mycket skönt! J och jag gick hem till mig och sen försvann J och jag somnade..


Och igår var Ewelina bakis och det var verkligen skönt att HON var bakis och inte jag, jag njöt av att det inte var jag som hade dunkande huvudvärk, spya upp i halsen och så, haha låg och solade och bara njöt av livet! Låg på VÅRAN bakgård och tog de lugnt, sen kom D förbi och han tjockade sig och jag också lite iaf, tvättade och duschade igår och tog en promenad till akuten, det är ju alltid SUPER kul... fick rum vid 10 tiden och det var ett jävla liv eftersom de var familjebråk och en tant fick en stroke... herregud, vid 01:40 kom läkaren och sa inte så speciellt mycket, fick en spruta på stjärten, gjorde faktiskt riktigt ont! låg och halvsov tror jag? till halv 5 och då blev jag hemskickad, skyndade mig hem och somnade vid halv 6 imorse, och nu är jag på skolan, jag mår illa och fryser och jag mår inte alls bra! Vill bara hem och pricken på i:et är att de regnar ute.. men men nu ska jag göra något? vad vet jag faktiskt inte men men, ikväll blir det film! Det är mysigt att se film när de regnar! :D Aja nu ska jag återgå till inget alls! Ha de bra !


Dåra-FuckiFucki-ToppenToppen-Idiot-Tingtjong plingplong Pusshej!

Sol

Av L Keinström - 21 april 2009 11:57


Godmorgon kanske det inte är riktigt nu men =)
Vaknade vid kvart över 9 i morse och började sminka

mig, det tar tid om det ska vara bra helt enkelt, och

kläder.. jag hatar att jag älskar kläder, jag har verkligen

jätte problem med vad jag ska ha på mig. men men det

löste sig iaf, gick till mammas jobb och visade upp min

närvarorapport och hon blev riktigt nöjd och det är jag

också! Beställde min studentmössa eftersom att dom

tappade bort min beställning i höstas, jävla dyrt blev det

också men men jag vill ju ha en jag också, nu är det bara

studentklänningen kvar, får se var jag ska hitta den. Igår

var jag med Ewelina och vi skrattade väldigt mycket, vi

åt på dallas TVÅ gånger.. inte bra men vi åt "bara" pommes.

Inte för att vi var speciellt hungriga utan för att Ewelina ville

säga "nice ass" ungefär så, sen gick vi hem till mig, och satt ute

på taket och spela kort och lyssna på musik, riktigt trevligt

faktiskt! Och ja imorse då gick jag till skolan från mammas jobb

mycket duktigt av mig! Och nu sitter jag och Ewelina på engelskan

och ska försöka skriva något men vi har inte ens börjat så jag

får ta och gå till mamma och be henne om hjälp helt enkelt!

Idag ja jag slutar om en halvtimme sen ska jag gå till Mona och

prata med henne om massa saker och sen ska jag in till stan,

Vänta på Ewelina och så ska hon shoppa sin älskade klänning!
Ja justja igår så var vi in på min hemliga affär och visade den

för Ewelina och hon blev helt tokig, vi gick därifrån med att hon

köpte en tshirt/linne sak och en väska! haha och idag ska vi då

dit igen och hon ska köpa klänningen! Ikväll blir det tv i mängder

Hade tänkt se AA på skolan men de blir inget av så jag kanske

ser den på mammas jobb eller något sånt? haha nu ska jag försöka

läsa igenom pappret och så om det blir något av, vilket det inte blir.


Ha en trevlig dag!

Av L Keinström - 19 april 2009 11:04



Godmorgon alla pigga oc h jävliga,

jag är verkligen TRÖTT men jag får skylla mig själv,

La mig i sängen först vid halv 3 - 3 imorse, jag skulle

gå och lägga mig halv 2 men då ringer telefonen och

så klart så pratar jag med min lilla prins eller något!
haha, jag ska ringa nu snart, när jag har vaknat till.

Han är nog ändå inte vaken nu, så jag ska låta han

sova, det behöver han! ;) Imorgon är det skola och

det känns verkligen som att jag inte ens bryr mig

lite, eller jo det gör jag men men, ikväll ska jag se

på tv vilket jag gör varje söndag! Ska höra av mig

till min super kåta vän idag också och höra om lite

saker, nu ska jag dricka vatten och vakna till liv.

Av L Keinström - 17 april 2009 23:11


Tänkte bara skriva att jag har verkligen en

underbar vän som heter Jakob och han kan

göra min dag till den bästa!

Snygg Sexig och Singel

Men som sagt så är han min bästa vän

så vem som helst får han inte!


Av L Keinström - 15 april 2009 08:32


Idag är det min dag och Jesus också då bara för att han också fyller år.

Har nyss ätit tårta och det är nog den godaste tårtan jag någonsin ätit

hoppas det inte kommer så mycket folk ikväll så jag kan trycka i mig tårta

senare! Som sagt så kommer ju en bil idag haha ;P har hunnit få min jacka då och jätte litet presentkort på lindex men något hittar jag alltid! Så tack

mams! Det är blå himmel och det tycker jag verkligen om! Tänk om det här

skulle bli en bra dag? :)


Jajustja Lovisa och Kristoffer fyller år imorgon men Lovisa fyller 18 år så grattis gumman! Ta de lugnt :) Och Kristoffer blir ingen ålder, precis som

mig men ändå grattis! :P

Av L Keinström - 14 april 2009 13:59

haha, nu har jag då alltså suttit och läst nadias blogg på lunarstorm! haha



för det första Älskar jag dejje..
Frida du betyder så jävla mkt för mig
Du är som en "syrra".. Du är den finnaste
Du är mitt liv mitt hopp min tro..
Du är så satans fin..
Sen jag börjat va med dig har jag alltid älskat dig.
vi bråkar om skit små saker.. men det betyder inte att ja hatar dej..
Älskar dej som faan.
Du+ Jag 4-lajf/din nadia



 

Frida Underbar flikka du, Kan snacka me de om allt , Vissa gånger i allfall! Älskar dej som fan Gumms,!



 

Frida Keinström
’som ja sa i går, HEla mitt liv skriven i en dagbok å bara den som Mig närmast står ska få läsa den, De kanske kan bli du , Men inte just nu, Älskar dej nu och alltid Klart ja inte kan bestämma Vem som ska stå på din sida, du får ju fan välja själv, Jag är inte mej själv jag är "hon" hon som jag inte vet är vem, Men tro mej jag ska Klara detta, jag ska hitta hon, du är mitt Liv, Glömm inte det

Frida ta å vakna upp förfan,! Du är allmänt störande...! Du är inte dig själv, Se på dig själv:. å se sen på mej Se du vilken skillnad?

Frida. jag vet inte ett skit vad som har hänt vi har glidit i från varandra.
och sånt kan hända .. Man får leva med sånt! Älskar dej innerst inne dvd, men jag kan kanske inte visa det i bland. Du kommer alltid vara i mitt hjärta. Men jag saknaar den fridan som du var i 7an! Då Kunde jag till och med säga att jag älskade dej men de kan jag inte. för de känns som om att jag ljuger för dig om ja säger det : ( Tyvär gumman jag tror inte de finns nått som heter Frida och Nadia längre..



Frida keinström <-- hon var min syster hon var min bästis hon var mitt allt



 

frida du vet att du å ja är systar, det kommer vi alltid vara,
Även om ja blir lite vrång å så, Men ingen kan stoppa syskonkärleken
mellan oss, du vet att ja blir lätt ledsen över saker, men du ska veta du är verkligen mitt allt min bästa kompis som någonsin existerat..
Det finns ingen finare, vill inte förlora dig och om jag gör det så vill ja också förlora mig själv.. frida ja älskar dig och vill inte förlora dig inte just nu kanske om 80-90 år för då är du bara en gammal hagga, =)
Du kommer alltid finns i mitt Lilla hjärta, Älskar dig / din lillasyster


Ja det är ju en hel del som har skrivits under många år, det här var nog under 04-05 :) Och jag tänkte bara säga att vår vänskap kan ingen ta ifrån oss. Jag älskar dig Nadia och kommer alltid ställa upp för dig i alla lägen! Från första stund till sista stund, du är min bästa vän och jag älskar dig!

Av L Keinström - 13 april 2009 11:17


DET ÄR VARMT HÄR !!!

Typ 12 + och SOL ojojoj vad jag älskar sånt här väder!
Mitt huvud sprängs och värker eftersom jag har sovit

för lite men jag kan inte sova när det är SOL ! :D 


Och sen till nästa grej, när jag och min vän NADIA skulle

ta och lägga sig så tyckte hon att vi skulle mysa....hon

låg VÄLDIGT nära och så säger hon "mmm MONA" hahaha

alltså jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig, för er som

vet så heter min mams Mona och min extra farsa Per sen

så tycker hon att vi ska "leka" mamma och pappa hur dom

ligger innan dom går och lägger sig, haha alltså herregud!
Kvinnan ligger då iaf och sover och jag ska ut och sola!!!!


SÅÅÅ UNDERBART!  SOMMARDAG med SNÖ!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards