Frida LK

Alla inlägg under juni 2008

Av L Keinström - 23 juni 2008 12:58



är ett tag sen jag skrev här. Nu har det hunnit vara midsommar.

Riktigt jävla kul helg! Folk från piteå, som förra året. träffade Issa och Jonna, umebor ;) Minns inte riktigt allt men började festa i torsdags, och fortsatte till lördag. Lördagen blev tidig när jag började festa 10 på morgonen, men tyvärr så blev det en tidig kväll. Jens gick och la sig typ halv 11, sen jag, daniel, tina och jimmy. och efter ett tag kommer Ubbe, Hry och Henke. Linda, Marcus, Jonna och Issa var borta jävla länge. dom lekte tydligen med marcus. Träffade Kim också, haha.. när henke kommer till husvagnen berättar han att han snacka med sin chef och sagt att han ska knulla frun hans! haha jävla kul! Orkar inte skriva mer. eller jo! BIANCO KÖRDE UT MAT ÅT OSS ! ;) haha första gången och sista gången dom lär göra det :P ´




 Tycker att den här bilden säger att alla var fulla hela tiden och vi hade kul!







   


Tack för en underbar helg och Midsommar !

Av L Keinström - 15 juni 2008 11:11




För att läsa min torsdag och fredag så kan ni gå in på alatavvi.bloggagratis.se ;) haha



Men för att dra det kort-


Övningskörde och höll på att köra på två katter.

Gick upp hur tidigt som helst för att fara och se Johanna ta examen.

KOMPIS körde fel hela tiden.

Fick en ny KOMPIS.

Åkte bil och Kompis satt jävla roligt när han körde.

Fick inte vara kvar hos nadia.

Gick till kompis.

såg desperate housewives.

Fick svårt att andas av någon konstig anledning.

kompis skjutsade hem mig vid halv 2 och han körde väldigt lagligt !

Var tvungen att väcka mamma för att komma in i huset.







Lördag,

Linda kom vi drog på campingen och skulle kolla på volleyboll tuneringen men det var inte så intressant ., så vi gick hem till mig och sola och så :)

Såg fotboll, jävla fitta :/ .. Linda for hem typ 11. då slockna jag :S haha..





 

Kom hem !

Hej

Av L Keinström - 6 juni 2008 23:43

 Sommarlov!
 Hemma hos mamma nu SKÖNT!



Måndag:

Gick med D&K på stan ett tag, for hem och sov, D kom och hämta mig. Såg hans match. Efter matchen for jag och han hem till mig och bara prata. Sa hejdå och så där..



  


Tisdag:

Åkte hem med mamma, käka hemma tog bussen till stan och såg balen med Låvvan. Vi körde moppe till Sebbe och ramlade. Kläderna är bara att kasta. luktar bensin så in i helvete. Festade i sebbes lokal. Körde moppe till kyrkholmen. var med petra och så.




  


Onsdag:

Gick till skolan trött och bakis som ett svin. lärarna fuckade sig och jag blev irriterad som fan. Åkte i Mickes bil med emma, Karre och Mona till Jenny. Gick på tipsrunda eller vad de nu heter med Karre hemma hos Jenny, fattade INGENTING av skiten typ 5= S i G eller ngt sånt, haha .. Varmt som fan också. Vi grillade och åt fika, jag och ewelina spelade fotboll med Jennys barn Moses. haha fan vad gullig unge! Åkte hem efter typ två timmar efter vi kom :P .. gick ner till älven och tog det lugnt, vid 7 tiden kom Karre, Emma och Elin och vi gick hem till Martin och började festa, VÅRAN FÖRSTA KLASSFEST ! haha, . jävligt kul och Hanna var full :P riktigt full ;) haha. Jag, Elin, Kristin, Ida och Hanna gick ut på Olles. och jag träffa någon Viktor. rå skön kille ;) gick hem och sov.


  



Torsdag:

Inte så farligt bakis ändå :) SKÖNT!  jag och elle tog bussen till skolan. endel av hp3 var gode fulla på skolan :P Hela klassen samlades och gick till aulan. HAHA.. satt där och rektorn babbblaade på som vanligt. inget nödvänidgt  att höra på eller lära sig iaf. Slutade skolan. kom hem bytte kläder och gick ner till älven och satt där ett tag. gick upp på stan med lisa, sara och linda och tittade på alla galna studenter uppe på scenen. Fick jobb på Skeå-festivalen i Tacos tält. Haha fixade jobb till Elle också ! :D JAG ÄR BRA IBLAND :D Jennie kom och va med mig och vi gick och hämtade Palle från hennes jobb. dom käka på Subway och sen gick vi på stan, satt oss vid älven, gick hem efter ett tag bytte kläder och så. träffade Lisa och Linda och gick till Sandra och satt vid bryggorna och festa! en bil började brinna, eller ja just när det väl började brinna så kom brandkåren... träffade wille och massa människor!.. riktigt kul =) .. gick till bonnstan och träffade ännu mer folk och gick hem med några vänner. somnade 5-6 i morse.





-

-

-

-

Hoppas du har det bra där borta och tar det lugnt!

som om du skulle ta det lugnt, haha ..

Jag saknar dig och vill att du kommer hem som du for!


 



  

Det finns inte tillräckligt med ord för en sån som du.

Av L Keinström - 3 juni 2008 15:19

  


  


Sommar och sol :)

Hemma hos mamma en sväng

Ettorna tog examen idag :) ..

och på torsdag är det våran och treornas tur att få sommarlov.

  

  


 Jag saknar dig!

  

- Fittlärare

- Daniel åker :(



+ Se balen med låvvan

+ Festa med Sebbe

+ Kaisa fyller 18 år !

+ Daniel kommer hem om 3 veckor



ring!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards