Frida LK

Alla inlägg under september 2010

Av L Keinström - 26 september 2010 18:33




Idag har det varit en lugn hemma dag. SKÖNT!


Åkte med bussen och handlade mat och andra grejer borta på Öb och Willys. Var ute i över två timmar och sprang omkring på olika affärer. Kom hem, packade upp och så började vi tvätta och laga mat. På två sekunder förvandlades L till en "tros-rånare"..Jag skrattade så jag fick ont i magen! ja ni skulle ha varit här för att förstå hur KUL det faktiskt var! Igår var vi ju på hockey också.. Fick biljetter i AIK-klacken också, perfekt! Träffade massa människor från Skell. Det var faktiskt lite småskönt att höra norrländskan igen. Träffade även en från Norsjö.. riktigt kul + att jag fick massa pluspoäng för att jag var så otroligt duktig! Matchen slutade iaf med 2-3 efter straffar   Halvsprang till tuben med ett leende på läpparna och nästan ingen röst. Ja det var våran kväll igår, riktigt trevligt! Nu ska vi fortsätta kolla på tv och göra en tidigkväll.. Godnatt!



Jag längtar efter dig baby

Av L Keinström - 23 september 2010 18:59




Städat det sista..
Idag var jag på mitt första möte på UngaVuxna.. Hur BRA gick det inte? Jag kunde prata, det var ingen spärr.. det kändes BRA.. fick fram väldigt mycket på den timmen jag var där.. Ska göra utredningar också.. ÅH en stor klump i magen har försvunnit redan nu efter första mötet! Jag längtar faktiskt till nästa gång!!! Har iaf flyttat runt möbler så kvinnans säng ryms... KAN ju säga att det blir trångt som FAN i min lilla stuga på 21kvm där toaletten fan är typ halva stugan... MEN det här fungerar! NU är det bara typ en timme och några minuter tills jag får träffa henne.. Jag längtar faktiskt! Hon har dock lyckats åka till MÄRSTA och sen därifrån till centralen...



Svara på massa frågor, spännande!


 

Har jag det STORT eller?







 

Nä snart drar jag, grannen (och frugan?) och hämtar upp den här läckra bruden!

Av L Keinström - 23 september 2010 08:32




Godmorgon!
Väckaren ringde idag igen på 06:45 men jag tryckte av och fortsatte sova vidare, dels för att jag var supertrött och för att jag har så jäkla ont i benen... SÅ dom får vila idag, eller ja iaf tills jag kommer hem! Nu har jag nyss ätit ett ägg, sminkat mig, klätt mig och under tiden lyssnat på Lasse!    



 

Amen Godmorgon ha en bra dag dåra, Tjing!

Av L Keinström - 22 september 2010 15:42




Jag är GLAD idag. varför vet jag inte, kanske för att min morgon blev så otroligt bra.
En promenad på morgonen är något jag rekommenderar! och sen att jag fick ett samtal av den bästa gjorde morgonen VÄLDIGT bra! Har bakat idag, muffins igen och nu ska jag få börja att baka åt soc och grejer? Haha... Snackades om att jag kanske ska släppa ner några roliga tabletter eller lite braj? DET hade ju faktiskt varit kul! Har också målat idag.. Och jag längtar faktiskt till imorgon när jag får fortsätta! Klockan 2 stod vi redo alla från fabriken och skulle bowla! Jag, grannen och M var i ett lag.. Jag utklassade dom båda ända tills slutet då grannen vann... SUCK! Har haft det riktigt trevligt iaf.. Nu ska jag tvätta och fortsätta städa.. OCH lyssna på musik som får mig glad! OCH fundera vart fan min rallybrud är? Hon skulle komma idag men det lär ju inte bli så... jaja nu ska det städas!




    

 


Av L Keinström - 22 september 2010 08:37




Godmorgon!

Väckaren ringde 06:45... jag tänkte skita i det och bara fortsätta sova men nej, jag klev upp och på med kläderna. Musik och sen var det bara att promenera.. Gick bara 30 minuter men det räckte eftersom jag fortfarande är förkyld och jag har kommit in i något där jag ska pressa mig själv hela tiden.. INTE OKEJ! testade jogga trots att jag troligen har benhinneinflammation.. Men det var skönt, jag kände hur jag blev alldels yr och var typ nära på att svimma av.. INTE OKEJ! Kom hem, kastade i mig ett ägg och så in i duschen, hela duschgrejen ramlade ner i huvudet på mig men jag kunde bara skratta åt det.. HAN har ringt och det gjorde den här morgonen till en väldigt väldigt väldigt BRA morgon! Nu ska jag hoppa i skorna och sätta mig i bilen och åka iväg! 


   


Av L Keinström - 21 september 2010 20:24



 
 
NU har jag städat, städat och städat LITE mer..
Efter att jag dragit fram kylen där jag bland annat hittade en glas skiva till kylskåpet
så tog jag och drog fram spisen och efter det började jag rengöra där papperskorgen står. När jag trodde jag var klar upptäckte jag att det fanns en planka man kunde ta bort...När jag tagit bort den så började jag förstå VARFÖR jag har haft små myror springandes där nere i sommar/höst.. Iaf så har jag käkat middag och gjort en ansiktsmask. Har även hunnit med att leka skogshuggare..lite mindre träd iaf. NU blir det idol och sen sova! Godnatt


     

 Fint tyckte jag tills                jag tog bort skivan                   och efter!

             

Före - Efter                                            Före - Efter

Ansiktsmask!

Av L Keinström - 19 september 2010 20:22


 

Dum eller elak för att man inte ger ut sitt piss som det vore en cigg man bjuder på?

 

 


Det är ingen lätt resa och det vet alla som själv varit där jag är nu. Det är faktiskt ett helvete en del dagar.. När kroppen bara skriker efter dom, eller när dom skriker efter en. Det är inte kul! Jag vill fortsätta leva det här livet där jag faktiskt kan bli hög på livet själv utan några piller eller något pulver. Så att jag faktiskt sa NEJ (tycker inte jag är så konstigt) och skrattade roande när jag fick frågan eller frågan mer " DU ska pissa i en burk åt mig".. Jag skrattade och trodde människan skämtade.. 

 

 

 

Faktiskt så är det ju så här att det är klart att jag vill hjälpa människan men det är inte att pissa i en burk. Har man gjort fel så får man stå för det? OCH vad fan säger att (om jag nu hade pissat i en burk) jag inte skulle behöva görat igen? Vad säger att den personen skulle sluta totalt på sekunden.. jag tror inte på det! Som personen själv sa; Jag är en knarkare och det är inte så konstigt att jag knarkar då? NEJ självklart inte.. självklart! Men varför ska jag då pissa i den där jävla burken? Ingen har tvingat mig visst, onödigt inlägg men jag måste bara skriva av mig. Ingenting skulle hjälpa varken personen eller mig själv om jag skulle görat! Sen har jag sagt till personen så många gånger att jag måste kunna känna mig trygg där jag bor och det gör jag fan inte, inte om jag ska behöva pissa åt någon för att rädda personen som ändå inte tänker ändra på sig? Kanske är det dumt att jag inte "ställde upp" eller egoistiskt.. men som han brukar säga. Jag måste vara egoistisk i den här situationen!

Av L Keinström - 19 september 2010 13:16




Hallåå.


Duktiga jag har varit ute på en promenad i 50 minuter.. lite längre än vanligt eftersom jag tog en liten längre sträcka när jag kände mig iakttagen. Har duschat, ätit ett ägg och slängt i tvätt i maskinen.. Slängde i ett par vita mjukisbyxor och några underkläder och kastade i sånt där färg som gör kläderna svarta så jag hoppas att dom blir svarta nu och inte bruna som min grannes gardiner blev haha. Jag hoppas att min rallybrud kommer och hämtar upp mig ikväll för en rallytur? Tänk så trevligt det hade varit! Sen hoppas jag också att han kommer förbi och säger hej, alltid lika mysigt och fantastiskt att träffa honom! Jag skulle egentligen bara skriva ett inlägg om hur otroligt mycket jag saknar min galning och prinsessa




  

Ni är GULD!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards