Frida LK

Alla inlägg under mars 2012

Av L Keinström - 30 mars 2012 00:42


Vet inte vart jag ska börja, har så mycket att berätta. Det händer nya saker varje dag. Jag har min älskling brevid mig i varje steg jag tar. Frugan har flyttat hem igen och ingen är gladare än jag! Underbart, dock så är både frugan och S borta så jag sover själv inatt, för första gången på länge. Känns konstigt faktiskt men S kommer imorgon på morgonen! Har massa saker att göra imorgon, vet inte heller om jag blir kvar i stan eller om jag åker hem. Ah justja, jag och älsklingen har köpt nya jackor, gråa båda två (skitsnygga) och idag köpte han ett par skor åt mig! ♥ Och så lagade vi kycklingsallad till middag med vitlöksbröd till. Vin på det och massa mys! Ah jag har det förjävla bra! 

       

 


 

Av L Keinström - 28 mars 2012 23:34



Vi lagar mat, sover direkt vi lägger oss ner.

Syr kläder, virkar hår, handlar alla möjliga saker.

Kramas, pussas och myser väldigt mycket.

Skrattar, ja jävlar vad jag skrattar.

Går runt och ler för mig själv, njuter av solen.

Håller varandra i handen och lever livet.


Av L Keinström - 26 mars 2012 02:15


Jag kommer fortfarande ihåg dina sista andetag, dina djupa snarkningar.

När jag blundar så ser jag dig, hör fortfarande ditt skratt så väl. Funderar på hur det hade varit nu om du hade funnits kvar. Jag är övertygad om att smärtan hade försvunnit, vi hade löst det. Att jag är övertygad gör det hela ännu mer jobbigt, det gör ännu mer ont. För jag vet att det hade inte behövt sluta så här. Jag hatar det här, hatar att inte ha dig här. Hatar att jag bryter ihop lite var som helst. Du lämnade kvar oss andra med en sån otrolig smärta, en smärta som jag inte vet hur jag ska hantera. Kan fortfarande inte förstå hur du kunde göra det. Saknaden, den går inte ens att beskriva. Den är alldeles för stor. Precis som smärtan och sorgen. Jag hoppas med hela mitt hjärtat att du har det bra där borta, att du har det bättre än vad du hade det här. Jag hoppas att du funnit sinnesro. 

Det går inte en enda dag utan att jag saknar dig. 

Av L Keinström - 25 mars 2012 20:21


   




Av L Keinström - 22 mars 2012 01:12

  

Hamnade i chocktillstånd när jag förstod att denna underbara människa var i andra sidan luren. Att hon ringde mig, det händer INTE ofta kan jag lova. Fick höra hennes röst i hela 75 minuter. HUR bra är inte det då? Underbart, är så underbart att höra din röst igen! Saknar så jag går sönder och älskar, oj vad jag älskar dig!

Av L Keinström - 21 mars 2012 11:26


 

Av L Keinström - 17 mars 2012 21:52













        

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards