Frida LK

Alla inlägg under juni 2010

Av L Keinström - 30 juni 2010 14:44



Blev ett negativt inlägg lite tidigare som jag har raderat nu för det blev ingen tråkig dag.


Åkte in till Norrtälje med farsan och Monica efter jag övertala farsan =D har handlat mat och smågrejer för drygt 600:- av mina egna pengar dessutom... vilket svider rätt mycket när man inte har så mycket pengar. Åkte till min stuga eller vad fan man säger och packade in maten eftersom jag flyttar dit imorgon. Om två timmar börjar jag jobba också vilket jag halverst har glömt bort haha.. Och imorgon såååååååååå kommer min älskling hit och jag längtar så otroligt mycket!



Tobias.E    JAG ÄLSKAR DIG!

Av L Keinström - 28 juni 2010 19:23



Så otroligt skönt att kunna säga det och verkligen mena det.. HEJDÅ RIMBO!


Nog för att jag flyttar först på torsdag på riktigt, men jag har nyckeln ialafall ;) Visst kommer jag sakna poolen så här på sommaren men vad fan.. Idag var jag och handlade på öb... typ tvättmedel, papperstallrikar.. JA jag är kanske lite lat en del gånger. Sen när till huset vid ån och sen upp och sitta på möte och skriva under regler och kontrakt på mitt nya boende. Träffa min nya granne som jag träffat några gånger förr. Sen kom farsan och lämna grejer och hämtade upp mig.. 



  

Den där blåa dörren är mitt nya hem och han där med skägget är min 

nya granne och så har vi min älskling, min framtid, mitt allt!

Av L Keinström - 25 juni 2010 12:01





Idag är det midsommarafton och jag jobbar.. och det känns helt okej att jobba. Riktigt skönt faktiskt.. Jag önskar att jag hade fått vara med min älskling och att vi hade varit i Byske och bara njutit av livet... Alla som firat midsommar i Byske vet precis vad jag menar! Det är helt underbart och alla som är där idag/ikväll... NJUT för det kommer bli en underbar dag/kväll! och NU är det bara 1 dag kvar! förstår ni? Jag jobbar, vaknar, jobbar och sen sätter jag mig på bussen och får äntligen träffa den jag älskar mer än allt! ÅH vad jag längtar! ... påtal om annat så ramlade min pappa just med rullstolen... och Hannah skriker för hela jävla Rimbo som om det hjälper.. Han är upp igen och han lever... ska bli massa drama för ingenting! NU ska jag ut och sola och ringa hela min värld! 


   
 

Glad midsommar!

Av L Keinström - 20 juni 2010 14:05



Kan ju börja med att svara på den " smarta tjejens " kommentar.



Förlåt men du verkar vara skit stolt typ över att du har pojkvän för du skriver alltid min pojkvän eller typ förtjockar texten lixom bara fråga?av smart tjen 92 Idag kl 01:57 -



Ja jag är stolt, väldigt stolt över min pojkvän. Han är ju faktiskt hela min värld och lite till så det är väl inte så konstigt? Om du själv har pojkvän så kanske du förstår vad jag menar =) 




Nu sitter jag och mitt hjärta på bussen påväg mot söder. Jag har haft det otroligt roligt hemma i norrland och jag är verkligen ledsen för att jag träffade en del så liten tid och en del träffade jag inte alls... förlåt men det kommer mer någon annan gång. Jag och mitt hjärta har hunnit med en hel del grejer... bra, dåliga och lärorika. Jag kommer sakna e del och ni vet vilka ni är.. och ni andra ta fan inte åt er!

Av L Keinström - 10 juni 2010 09:44




Tjaa... 

vet inte om jag skrivit något men i Fredags var det massor av mys i Hägernäs hos min älsklings mamma. Supergod mat, superbra sällskap och massor av skratt. Lördags rullade vi till Kvisthamra och lekte lite där.. Jag och hjärtat hälsade på J&C och jag lyckas trampa på en spik.. INTE skönt! Käkade tacos och sen kom Seb och hämtade mig och hjärtat =) 21:15 gick bussen från Terminalen.. 06:10 var vi framme i Umeå och bussresan var helt okej ÄVEN Fast dom inte hade kontakt uttag eller jo ETT men min förlängningssladd räckte inte :( Efter lång väntan, mycket om och men så var vi i Byske!  



Efter lite vilande och smågrejer så åkte vi och överraskade Nadia... skrattar fortfarande åt hennes ansiktsuttryck ;P Måndags var jag och Nadia på skolan och hälsade på AM.  




OCH i tisdags då var jag och hjärtat och tränade på friskvårds klockan 8 på morgonen! ;P Sen gick vi runt i stan, handlade lite småsaker och träffade lite folk. Mams bjöd oss på lunchbuffe =D och och och så träffade jag MIN STJÄRNA! SÅ jag har saknat henne! På kvällen kom min stjärna och hämtade upp oss i Byske och sen åkte vi hem till henne.. Tisdags natt blev det lite miljöombyte men det ordnade sig som tur var.. Sitter fortfarande hos min stjärna och väntar på att hon ska komma hem och att mitt hjärta ska vakna =) 



jaja långt och tråkigt inlägg... TJINGELING!

Norrland · X

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards