Frida LK

Alla inlägg under september 2011

Av L Keinström - 29 september 2011 15:00



JA, jag tycker jag var lite rolig nu! 

Av L Keinström - 28 september 2011 19:26




Avslutningsmöte.

Nu är det nära, samtidigt som jag är typ rädd så är jag överlycklig. Idag är det 15 månader sen jag skrevs in. Alltså 15 månader är fan länge, men samtidigt så är det ingenting om man tänker på hur mycket jag faktiskt hunnit med. Från hemlös till egen lägenhet, från beroende till oberoende, från inga till många. Ah fett bra helt enkelt! Men ah jag kommer nog sakna dom. Börjar förstå det mer och mer nu.. Det är på något skevt sätt som en familj. Har delat med mig av det mesta med dom i 15 månader. Mycket smink imorgon bah, brukar ju vara en fjolla och gråta när man ska säga hejdå. Hatar att säga hejdå. Borde inte vara ledsen över att lämna stället, ska ju bli så jävla skönt att bli fri, men utan alla dom andra så hade jag nog inte orkat med så länge som jag gjort. Ah tack för tiden typ? vi ses! 

            

Av L Keinström - 27 september 2011 20:00


  


Samtidigt som jag räknar ner dagarna, timmarna och minuterna tills jag blir fri så börjar stressen komma mer och mer. Men stressen kan vi ta sen.. den hinns med. Snart fri ja... väldigt snart. Jag har längtat efter den här dagen i minst 10 månader. Men samtidigt som jag blir fri så kommer jag sakna dom andra. Och ja, det här är frihet! Att kunna göra vad fan jag än vill utan att någon bryr sig. Att kunna ta en cider till maten utan att det är "fel". Snart min vän snart!

Av L Keinström - 26 september 2011 16:30



Sex månader senare.. 

Saknar att kunna säga "vet du vad?". Jag vill berätta allt som har hänt senaste tiden för dig. Jag vill skratta med dig. När jag är ledsen så är det dig jag vill ha en kram av. När jag håller på att ge upp så behöver jag din hand som drar upp mig igen. Jag vill sitta på vårat café och snacka skit i flera timmar. Jag vill göra alla dom galna sakerna med dig vid min sida. Jag vill göra allt som vi brukade göra. Jag vill ha dig vid min sida resten av livet precis som vi lovade varandra. Jag vill dela allt med dig precis som vi gjorde. Så kan du förklara för mig varför du inte är här med mig?

Av L Keinström - 25 september 2011 12:22

             

2/4

Av L Keinström - 20 september 2011 12:50

 

Av L Keinström - 19 september 2011 10:24




17 härliga grader inne.

Måste jag ens säga att jag håller på att frysa ihjäl !?  

Av L Keinström - 18 september 2011 12:10

Poker och massa skratt, jag och j var iaf bäst!

Vi försökte oss på att se Friends with benefits inatt, gick ju ja inte alls så bra. Så nu ska jag njuta av att ångesten är borta och kolla på den igen! :) 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards