Frida LK

Alla inlägg under juli 2008

Av L Keinström - 31 juli 2008 18:55



i tisdag sov nadia hos mig, var med linda och nadia på kvällen. träffade mats syster och vänner ;) Jävla nice fredrik var :P haha



  

   

  

   

Och igår träffade jag och linda, tony :) kul kul !
gick upp till deras tält, chilla, for ut med bilen och möte deras vänner.

bil bil bil bil ! jag älskar! grillade hamburgare nere vid havet. väldigt mysigt, drack 3,5:or haha.. och jag badade med mårten och Andre.

  



  tack för en trevlig kväll igår ; Linda, Petter, Andre, Mårten, Tony och han björgen eller ngt ! ! !




  

   

   

  

Now its over, but I do admit I'm sad.


Av L Keinström - 28 juli 2008 16:28





thank u for all the pain u give me.

thank u for all the love u gave me.

Av L Keinström - 26 juli 2008 23:11

Partiiie hos nina!



  Lisa, Erik, Malin, Sara, Jossa, Linda, Johanna och Lisa har dragit till pdol för 3 timmar sen och nu sitter jag, linda, nina, jens, jossan, frida, robin och thim här kvar hemma hos nina! mycket trevligt !!!




    Komhemd!

" vi är för coola för pdol"

Av L Keinström - 26 juli 2008 17:27




D är på pdol och jag tycker han kan ta och komma hem!

Igår var jag ju med dom dära killarna, träffade T en sväng också.

sen följde vakten mig och linda till grinden :P haha...




  


nu väntar jag på L, ska hinna käka också, sen går jag och L över till N och super! Ha en trevlig kväll för det ska jag ha !




  

   

    <3


Av L Keinström - 22 juli 2008 13:54



Dum som jag ar sa tror jag att nagon har hackat sig in pa min blogg.
Kom pa att jag skrev fel lösenord ! HAHAHAH



 imorgon ska jag hem !
Langtar sa javla mycket!



ikvall ska jag pa turkisk afton.

far se hur de slutar! haha




D N L !!!

Av L Keinström - 15 juli 2008 14:18





 KOMMER SAKNA LINDA MEST AV ALLT! <3


     


kommer sakna daniel också! <3

Av L Keinström - 11 juli 2008 11:47




Godmorgon.

Dom senaste dagarna har jag varit med NadiaNadiaNadia&Nadia. Haha

Väntar på att hon ska vakna och ringa mig och säga " Jag går och duschar"
vilket inte lär hända innan klockan 1. sen blir det erik ikväll. lite krånligt med allt, Evelina & David kommer, vilket är jävligt bra, saknar Evelina :) sen får vi se om daniel kommer, vilket jag inte tror att han gör men vi ser ju :)
Idag känns det som att jag ska göra tusen saker.

-Duscha.

-Sminka mig.

-Åka till stan.

-Städa rummet.

-Boka flygbiljetter.

-Fixa skjuts osv.

  

   


måste verkligen boka dom dära flygbiljetterna idag alltså !

har skjutit upp det flera dagar, eller skjutit upp det, jag har helt enkelt glömt bort att boka :S ..  

    

Ska vara med Nadia ikväll då, (ovanligt) NOT . haha.

Sen lite mer folk, hoppas det blir kul! :D





 Jag saknar dig!



  

It's too late

Av L Keinström - 7 juli 2008 19:10


Jag hatar hyresvärdar.

Varför kan jag inte få bo där?





     

Det är lite drygt att gå upp till lägenheten.

Det är lite drygt att gå ner och duscha.

Det är lite drygt att jag inte har någon dator.

Men jag vill fortfarande ha kvar lägenheten.

Ni har ingen hyresgäst så då kan väl lika gärna jag bo där?

Bläää blir nog troligen att flytta hem i höst :S ..

Då jag behöver lgh som mest !

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards