Frida LK

Alla inlägg under mars 2016

Av L Keinström - 31 mars 2016 17:37


   
Du är den jag vill dela hela mitt liv med! 
Att du skulle vandra vidare efter tre veckor gjorde mig såklart ledsen men jag valde att leva i nuet och njuta av dom där tre veckorna. Och du är kvar än idag, fyra år senare. Så nånting rätt har jag väl förhoppningsvis gjort :) 
Jag älskar dig så vansinigt mycket! 


 

Av L Keinström - 26 mars 2016 17:03




Borde skriva något bra, något glatt. Men det kommer de med någon dag. 
Idag är det fem år sedan du dog andreas. Jag saknar dig, Emma och Patrik så det gör ont. NI var så viktiga för mig allihopa. Jag har tagit med mig så mycket av er. 


Varje dag dom senaste dagarna har det kommit upp bilder och minnen på er, mest på emma. Jag lever än idag, fem år senare, tre år senare och två år senare utan er. Det är svårt, men vem sa att livet skulle vara lätt? Jag önskar bara att jag hade fått ha er kvar i livet så vi hade kunnat få uppleva alla saker tillsammans, det är min absolut högsta önskan. Och det gör mig ledsen att den aldrig kommer slå in. Tänk er hur jävla häftigt det hade varit att gå på shpongle tillsammans i vår.. tänk er bara! Ni är magiska mina älskade fjärilar!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards