Frida LK

Alla inlägg under februari 2009

Av L Keinström - 23 februari 2009 08:51

Helgen har varit riktig rolig!


På fredagen satt jag och Ewelina hemma hos mig och bara snacka skit, drack öl och spelade kort. Mycket trevligt! Sen kom min bästa vän till mig och jag satt där och lyssna medans Ewelina pratade så jag blev less och gick över till min granne, fick lite öl och snackade skit. Gick ut på Calles men nej då är det 18 efter klockan 23.00 men men gick tillbaka dit och träffade Ewelinas bror och fick drinkar och cider. Sen är det rätt svart efter det. Men jag hade iaf en riktigt kul kväll och en jävla baksmälla dagen efter.


På lördagen träffade jag min mor och mormor och fikade tillsammans med dom, var med Elin på stan. Var med Daniel ett tag och sen satt jag och stirra på tvn, tog mig ändå ut och det blev olles eftersom det var 20 på Calles, hade riktigt kul med Elin, Anna, Tomas och Therese. Sen kom Macke, Dennis och Dan mycket trevligt! Käkade på frasses med Dennis och sen hem och stirra på tvn :)


Och igår, var jag med Elin och tjockade oss framför tvn med Wallander och sen var det Coby nånting haha en riktigt rolig film. Gick ner och tvätta och har fortfarande tvätten där nere. Såg tv och det blev en rätt förvirrad kväll helt enkelt.


Vaknade imorse och inser att jag sovit typ två timmar och att min kära jävla hund har tagit ut allt ur papperskorgen och rivit sönder lite olika saker, visst det gör inget men det låg även cola över halva jävla golvet! Så min morgon blev inte alls bra, försov mig, torka cola och pricken på i:et är att han skitit inne! Fan ta honom men han är världens sötaste ändå! Och han var så duktig igår när jag duschade honom!



Låt allt bli bra igen

Av L Keinström - 20 februari 2009 09:37


Äntligen helg!

Jag har egentligen inget att göra i helgen men

ändå skönt med helg! Jag vill bara spy på hela

skolan och på en hel del människor också, men

men vad ska man göra? hade iaf kul igår även fast

jag inte gjorde så mycket, var med tre vänner och

hundarna. Jag skulle skriva inledningen, jag förstår

ingenting och vill inte fråga för då får jag väl en suck

tillbaka. Jag väntar på att E ska komma till skolan men

hon har sovmorgon och bara blä. Jag skriver inte så

intressanta saker i den här bloggen men eftersom jag

bara skriver när jag har en dator på skolan så blir det

vad jag har gjort dom senaste dagarna, hur jag tycker

och så. Fick veta att jag inte varit på mina svenska

lektionerna, jag förstår inte? Jag tycker att jag är där

hela tiden, känns som att vi har svenska hela tiden..

men tydligen inte :P haha Nu ska jag då försöka skriva

inledningen till något. Kanske blir det att festa i helgen?

aja hör av er.

Av L Keinström - 16 februari 2009 11:48

JAG LÄNGTAR!!!!!!!



Konsum Rímbo v. 11-13

 Tre veckor men va fan jag får slippa skellefteå!
wiiiiiii!! Jag får träffa min syster! åhh vad jag längtar!

nu är det bara att fixa 2 veckor här hemma också..

vetefan var det blir? Men men det löser sig! Fyfan

vad jag längtar!! 2 veckor och några dagar kvar!


Snart snart snart !!!

Av L Keinström - 4 februari 2009 10:07


Sitter på skolan med Ewelina nu, hon är fan i mig snygg! ;)

Igår kom världens bästa hem till mig, för det är han verkligen.

Vad skulle jag göra utan honom? Sen är jag trött.. riktigt trött..

Jag gör vad jag vill med mitt liv? eller? Alla får mer än gärna ha åsikter om vad ni tycker och tänker men gör de på ett schysst sätt då också, det är väl inte för mycket begärt? eller vad vet jag. Jag har läxa till på måndag... haha får se hur det går med den läxan, alltså läxa.. de låter så roligt för det har jag inte haft på flera flera år och så får jag en nu när jag går i 3an på gymn.. Ewelina sitter här och är skinödig och njuter av livet, jag tänkte bara skriva att jag älskar dig hornygirl! ;P Nej om jag kanske skulle börja med engelskan... fyfan ångest inför igvarning nästa vecka.. alltså det är snart om en vecka typ, då ska jag alltså göra massa saker och jag tror inte jag kommer klara det. Men men nu ska jag som sagt jobba med engelskan så ha det så bra!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards