Frida LK

Alla inlägg under januari 2012

Av L Keinström - 30 januari 2012 20:54




Säger som frugan; vi behöver frutime snart.

Helst skulle det ha varit förra veckan men ah.. Alldeles för länge sen vi hade frutime, bara jag och hon. Vi behöver det då och då. Även om det innebär att ibland bara sitter och stirrar i flera timmar. Vi bara är, så otroligt skönt. men ah, ska fortsätta ringa och vänta på att du svarar. Du vet ju som sagt hur jag är! loveloveloveloveu!

Av L Keinström - 29 januari 2012 14:05




Lillebror har varit här hela helgen och mamma kom igår. Skönt att vara med familjen igen, tråkigt att pappa inte också kom ner men har haft en riktigt mysig helg. Blivit bjuden på middag igår och lunch idag, spelat kort och yatzy. Skrattat i kör och bara umgåts. Det är väl en av nackdelarna med att bo själv, just det att man är själv. Saknar dom redan faktiskt... Alltid samma visa. Hemlängtan till mitt flickrum, till värmen och kärleken. MEN jag har ju kärlek här med, värme har jag däremot inte.. iskalla lägenheten! Till och med mamma har klagat och då är det kallt! Nu ska jag försöka mig på att duscha, om vattnet vill bli varmt vill säga! Men tack för i helgen 

Av L Keinström - 26 januari 2012 14:26




Jag spelar ett spel med mig själv. Får alla andra att tro att jag gör något bra men egentligen är det så bra? Vad hjälper det att jag förklarar, att jag tar mig modet till att berätta när jag ändå inte ändrar på något? Vad hjälper det att jag tar bort en när det finns tio till? Ingenting. Jag har hackat den sista löken för ett tag framför. Minst tre dagar, även om tre dagar är lite så är det ändå bra, bättre än ingen dag. Men mitt spel har fått en till spelare. En viktig spelare som idag blev en pelare. Om jag inte kan göra det för min skull så ska jag försöka göra det för min medspelares skull. Ikväll blir det mys med en av J. Fett skönt, saknad som fan. Och imorgon kommer lillebror, älskade lillebror! Längtar som en tok! 

Av L Keinström - 24 januari 2012 02:15



Räcker det någon gång? Finns det något stopp? Räcker det inte med att du är borta, att du aldrig mer kommer tillbaka. Att jag saknar dig varje dag? Räcker inte det? Jag klandrar mig själv varje dag. Borde ha väckt dig, borde ha förstått, borde ha.. ja jag borde så jävla mycket. Slåss mot mig själv, försöker intala mig själv att jag inte hade kunnat göra något. Men när jag ändå slåss med mig själv så kan jag väl lägga på den fina kommentaren jag fick idag "Du skulle ha låtit honom sova inne hos dig, då hade det nog aldrig hänt". Perfekt, helt jävla underbart. Ibland är det fan inte så konstigt att jag lever så som jag lever! 

 

Av L Keinström - 23 januari 2012 05:15



Har äntligen träffat den omtalade K. Riktigt snäll OCH smart, på riktigt faktiskt! Känns skönt att alla tre gör alla saker i sista sekund. Tre stressade tomtar sprang omkring här hemma i fredags. Missade självklart bussen, glömde saker hemma. Hamnade i en trevlig lägenhet med trevliga människor. Kramades, dansade och spred kärlek till varandra. Och nyss var två stressade tomtar här igen. Blir glad, ja såklart jag blir glad när min fru är hemma men även av K. Glädjespridare. 

   

X
Av L Keinström - 22 januari 2012 11:26


  


Om man visste när det var försent så hade man aldrig låtit det gå så långt att det fick bli försent.



Hajk; köksgolvet, sovrummet, tvrumsgolvet, skogen, stubben, elden.

Flytande saker, flygande saker, skrämmande saker, glädje.

Diskutioner, hajar och kärlek. Väldigt mycket kärlek.

X
Av L Keinström - 19 januari 2012 19:53




Pratade med J igår, så skönt att höra hans röst. Höra att han ändå andas, lever, är okej. Och idag får jag livstecken från andra J också. Så jäkla bra. Snart måste vi samlas, ses, gunga som bara vi kan. Vi är 2/4 som väntar på er. Kom hem nu, jag vill leva i kaoset med er. För även om det är kaos så är det bra. Jag mår bra med er så skynda er hem, vi slår läger där vi fyra kan gunga ifred. Där vi kan vara 4/4.  


 

X
Av L Keinström - 18 januari 2012 02:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
X

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards