Frida LK

Alla inlägg under december 2007

Av L Keinström - 29 december 2007 13:12

Fredrik dog av en överdos. 


"Det var en måndagskväll och han var hos sin kusin i Skellefteå. Kusinen hade gått och lagt sig när Fredrik tog en taxi till och från stan där han förmodligen fick tag på heroin. Sedan tror man att han tog en överdos. Han visste vanligvis precis hur mycket han skulle ta för att det skulle ge effekt. Men kanske tog han lika mycket som han brukade före avgiftningen och då blev det fel. Kusinen hittade honom död inne på toaletten, Stående på knä."

Det är så jävla hemskt att läsa sånt där.

Snart är det nyårsafton, HUR kul som helst.
Ska dra mig till Piteå och festa järnet med Tina <3
Hoppas Linda också följer med! 
 
Jag vill bara tillbaka.
Kan nån ge mig SOMMAR NU !? ..
Allt var så bra då,
Sola, Bada, Festa, Träffa nytt folk, åka ut med båten.
Men det jag saknar mest är alla dagar med Linda,
När vi solade i båten,
Träffade alla snygga norskar/ svenskar.
När vi festade med det nya folket vi träffat.
När vi badade vid bryggan.
När vi var i Stockholm, Norrtälje, Sumpan, Rimbo och Spillersboda <3

GE MIG SOMMAR !!

Av L Keinström - 19 december 2007 19:33

Kan ju börja med Luleå - Skellefteå Aik igår kväll..

RIKTIGT skön seger med 3-1 till AIK ! :D
Åkte bil upp till ladan med Jessica :)
bussresan ditt gick ju upp och ner men ändå som förväntat.
Förlåt för att jag gjorde som jag gjorde, men jag var tvungen jag orkade inte hålla det inom mig längre. :/ ... iaf så var det förutom endel stunder av bussresan till Luleå riktigt trevlig med Hasse, Elias och Linda :)
Matchen osv osv .. minns inte så mycket av vem som gjorde målen vet bara att jag  blev riktigt glad varje gång ;) .,.. Bussresan hem blev utan Jessica :/ suck-..meen den gick bra ändå, lata som vi var så hoppade inte Jag, Elias, Hasse och Linda av vid ladan, utan åkte ner till bussgaraget bara för att få närmare till max ;) .. Gick till max och tur som jag hade fick jag äta med Elias ;) riktigt gott ! .. Elias och Hasse tog en taxi hem och jag och linda började gå till atorp, kommer hem till daija och anna och marri har kommit hem ;) trevligt trevligt ;) .. Somnar vid 1-2 nångång.. och vaknar vid kvart över 11 riktigt skönt med ledig förmiddag en sån här dag när man självklart är bakis :S .. Seg dag idag men trevlig kväll igår. Tack alla för allt,
och speciellt till Hasse, Linda och Elias :) <3


Jag ville inte att det skulle bli så här det vet du också, jag önskar att allt var som förut, men jag vet att det inte går... hur mycket jag än önskar det så går det ändå inte :/ .. och du vet att jag saknar alla våra skratt, alla våra pratstunder och alla våra dagar,kvällar, helger, veckor.. Jag saknar verkligen dom.. :(  Jag vill så mycket mer men får väl nöja mig med att vara din vän även fast det är svårt och hårt. men jag vill vara vänner som umgås, vänner som skrattar, vänner som pratar, vänner som ser på film.. Som vi alltid gjorde förut.. Men nu får jag väl se det så att jag har andra vänner, även om dom inte fyller upp platsen som du har i mitt hjärta. Jag vill verkligen inte förlora dig helt så jag får ta vara på det vi har. Jag förstår inte hur jag ska klara det här utan dig vid min sida, för jag vet att det här kommer sluta dåligt, du vet känslan säger redan nu att det här inte slutar bra.. men jag vill att du ska veta att jag alltid kommer stå vid din sida och Att du alltid kommer att vara en stor del av mitt hjärta, mig och mitt liv.


I miss you

Av L Keinström - 16 december 2007 22:06

Jag som trodde på dig, men tydligen så svek du
allt som var så bra, du lämnar mig med ett steg nu
Jag lovade mig själv att aldrig bli kär men du var för bra för å va sann.

Vi var vänner, du var allt , jag blev kär men du försvann
jag ville inte bli fäst, men det var inte så lätt
du är underbar och jag vill bara ha mer av dig
jag lovar dig du är den vackraste jag sett och kunnat önska mig
men förhoppningarna var förstora,och dig jag inte ville förlora
jag gjorde det endå och nu mår jag kasst,
jag måste kämpa men jag orkar inte ha de så här jag är fast
mitt hjärta de brinner som aldrig förr, jag önskar de var du som knacka på min dörr, ett förlåt skulle betyda så mycket, utan dig så känner jag mig som ner tryckt. Du kan inte förstå hur det är att ha förlorat dig.

Allt jag vill att du ska komma tillbaka till mig !


I cant let you go. 

;D

Av L Keinström - 10 december 2007 18:19

Fredag
Sebastian hela dagen och natten, hur trevligt som helst ;)
Halv 4 på morgonen kom jag på att jag inte hade någonstans att sova så jag ger mig ut i det äckliga och regninga vädret.. Kommer till statoil och har tur att Mange jobbar, vi små pratar och jag berättar att jag inte tar mig hem :P haha.. Sitter inne på statoil till typ 5 på morgonen och jag ska just gå därifrån när Mange ropar att två killar ska upp till Boden, och tur som jag har får jag åka med hem till min SÄNG :D !..
Killarna visar sig vara HUR trevliga som helst, Jocke bjöd mig på godis och Alex som körde .. haha .. dom körde mig ända hem till huset för det var så dåligt väder och jag skulle inte vara ute så här tidigt på morgonen helt själv, Söta killar :D.. tackar för skjutsen och säger hejdå och ska just gå ur bilen när Alex ger mig en CD skiva och säger här har du, och jag förstår inte men jag fick en CD skiva av honom, Hur trevliga och snälla som helst ! :*

Lördag
Somnar först 6 på morgonen och ställer så klart ingen väckare eftersom jag tror självklart jag ska vakna av mig själv.. Men NEJ; vaknar 14.45 av att hela huset är TYST ..förstår inte vad klockan är förrän jag tittat på den för tredje gången och får panik, Hockeyn börjar om 15 minuter.. Men jag skyndar mig hinner varken äta eller duscha meen jag cyklar upp till bussen för att hinna se lite av matchen.. under min otroligt långa cykeltur upp till bussen lyckas jag SJÄLVKLART ramla med cykeln !.. jaa men så där ja och jag har slagit i huvudet.. ställer mig upp och hämtar cykeln eftersom jag ligger 2 meter ifrån den, tar cykeln och RAMLAR igen och slår andra delen av huvudet.. SUCK !.. kommer iaf på bussen, tur som jag har så är den sen ! :) Går upp till hockeyn och myser med att vi vinner med 4-0 mot HV71 ! Riktigt bra dag ! ;) .. är med massa folk på kvällen hemma hos Daniel.. trevligt, jag och Sebbe drar hem till Daija på efterfest, helt sjukt bra kväll ! Rätt sliten efter att ha efterfestat till halv 8 på morgonen, somnar först 9 :S ..

Söndag
Vaknar 12 för att Sebbe väcker mig och säger att jag ska RÖKA med honom, jaa visst..:) Emma ringer och bjuder hem mig och Sebbe på middag, fläskfile och pommes ! HUR gott som helst ! Tack Emma ! .. är med Emma och Sebbe resten av dagen! :) Mams hämtar mig efter att Emma har dragit till Lund och jag och Sebbe har sett vänner, Får godis av henne och kommer hem försöker sova men kan inte.. drömmer äckliga drömmar och ringer Sebbe för att lugna ner mig...


Tack för en mycket trevlig helg <3



Du tar all min energi ! :( 


Luciavaka på Onsdag :D

Av L Keinström - 3 december 2007 15:29


Fick ingen sömn inatt pga dig.
Men när jag lyckas somna ringer du och väcker mig, hmm..
Somnar om först halv 6 och vaknar kvart i 7.. mycket sömn den här natten.
Du är väldigt speciell för mig, du är väldigt viktig för mig.
Och helt ärligt så vill jag inte leva ett liv utan dig vid min sida.


Du kan behandla mig hur du vill.
För du vet lika väl som jag, jag stannar och kommer aldrig gå.
Jag kan inte släppa taget om dig, du är för viktig för mig.
Du är inte som någon annan,
Men snälla, såra aldrig mig mer på det här sättet.
För jag trodde du var den sista som skulle såra mig så här.
Men jag hade fel. :(


You meant alot to me
Look how you made me bleed
Baby i needed you
Im standing all alone.
You decive me
I gave you everything even the sympathy.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards