Frida LK

Alla inlägg under mars 2009

Av L Keinström - 25 mars 2009 22:37


Har varit en rolig dag faktiskt!
Janne kom förbi på skolan och vi skratta, körde med andra ord och det första hon kom på som sveriges högsta berg var Byske berget och sen Mount Everest men det är bra jobbat ändå :P Spelade fotbollsgrejs med Janne och sen kom Ferre och haha ja vi skratta iaf;PEfter praktiken så fick jag inte åka hem så jag var med Janne på samhället.. haha, kom hem vid halv 4 tiden och börja göra våfflor.. mycket gott! Gick över till Nunne vid 6 tiden vi åkte runt och runt i byske och bara prata, alltid trevligt! Kom hem till henne och hon klippte mig, tack tack! Såg ballar av stål och gud vad vi skratta hennes gubbe kom och så, så tack för ikväll! Kom hem mamma sa att de var hockey, hade helt glömt bort så de var bara att placera sig framför tvn. Det blev just klart att Färjestad är i final om jag inte är helt borta? Men men vi kom till Semi så vi ska inte klaga! Bra jobbat grabbar, jobba lite mer nästa gång :D .. var HUR trött som helst vid 10 tiden och skulle sova var på god väg, trodde AIK gjorde mål men de var bara repris... haha typiskt! Sen ringer den dära förbannande telefonen, vill bara kasta den i väggen! Dra åt helvete.. Så nu är jag klar vaken igen, gud förbannat! Ska väl försöka sova, eller måste göra det. Har skickat iväg brevet idag så det känns skönt! eller skönt och skönt men jag måste ju,. aja jag ska försöka sova nu igen.. godnatt!



The few who actually loved you once upon a time do not do that anymore.
The only one who loves you is yourself.
Nobody loves you. unfortunately

6-0

Av L Keinström - 23 mars 2009 21:13


Japp japp !
samma resultat som sist.

kunde inte se aa eftersom de inte kommer ut förrän imorgon klockan 9 så jag har en HEL del tvtittande imorgon.. På torsdag kommer ju iaf Evelina.. mycket trevligt! jag längtar faktiskt, nu var det slut på ord igen så jag vet inte om jag ska göra en tidig kväll. haha de var ett bra skämt !


I love u girl

Av L Keinström - 21 mars 2009 23:05


ännu ett värdelöst inlägg, har iaf kollat tv med mams hela kvällen.

Såg " Jag vet vad du gjorde förra lördagen " GUD vad jag skratta

när han börja försöka döda räkorna! Nadia håller på att bli helt

knäpp vilket jag också håller på att bli men det blir man väl när

man inte får träffa någon på typ evigheter! Två veckor? Haha

Det känns iaf mycke längre! Men snart, om typ 10 dagar är hon

hemma igen.. GUD vad jag ska pussa på henne, hon måste iaf

komma hem nu för snart börjar mamma skicka sms till henne

eftersom jag börjar bli knäpp när jag springer runt, skrattar åt

allt och inget... att jag skrattar kan bero på att T gjorde mig

riktigt glad, men att jag springer runt och fjantar mig det är

brist på att ha något att göra, ha någon att skratta med eller

prata med.. Så Nadia kom hem nu! Nu ska jag iaf spela på king!


You are like a wind in the stormy weather

Av L Keinström - 21 mars 2009 20:09


Vill bara säga att T har gjort mig på ett väldigt bra humör !


ser på sveriges smartaste barn eller vad det heter


jag säger att jag ska vara med och mitt ämne ska vara MJÖLK


då svarar S : Då får du en fråga " var kommer mjölken ifrån? "

Jag skrattar bara och så

säger S: Från mjölkpaketet!


hahaahhaha

Av L Keinström - 20 mars 2009 22:56



Tänkte bara skriva dagens roligaste :P


Jag ser att en elev sitter ute mitt i en snöhög.
Jag går ut och frågar varför han sitter där?

Då svarar han surt: För att alla där inne slickar fitta och kör ångvält


Haha kanske inte så kul för er som läser men jag skrattade tills jag fick ont i magen. Det lät så naturligt som om det är det alla elever och lärare gör på Byskeskolan! HAHAHAHA

Av L Keinström - 19 mars 2009 21:18



HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA!!!


19:46 bra bra bra bra.......

Jävla helvete, det var 14 sekunder kvar men näe då ska dom göra mål...

satan så sur jag blir, Det har inte hänt så mycket mer i matchen heller..


Och just nu så stryper jag människan,

helt jävla värdelös är denna människa.

Jag brukar säga att varje människa har

ett värde men inte den här människan.

HELT jävla värdelös, patetisk och sjuk.

Sök hjälp! Gör något åt det istället för

att förstöra andras liv som du är så jävla

bra på. Det var inte mitt fel, det var ditt.
Det var inte mitt fel, det var hans osv.

Du måste inse att du gör fel du också du

är en människa och gör fel men man kan ju

undra vad för människa du gör för det är

fan i mig inte ofta du gör rätt. Sluta bara

för snart har du brytit ner mig och jag ORKAR

inte så hör inte av dig, inte nu och inte sen

jag hör av mig om jag vill dig något. Jag hör

av dig när vi andra har vunnit över dig. Jag

hör av mig jag lovar för att berätta att du har

förlorat allt på riktigt den här gången.

Exakt ALLT


Av L Keinström - 16 mars 2009 07:02



Even though all the pain.
Can you not see it.
It is very well hidden.

Av L Keinström - 14 mars 2009 21:38


Hej alla glada eller något?

Allt jag skrev försvann just så jag är inte så peppad på att skriva om det, men men nu sitter min syster och tittar vad jag skriver haha, idag när min bror kom så var jag upprörd men men var väl mer eller mindre lite otrevlig mot brorsans syster och hans kompis.. såg matchen och vi vann 5-2 tror jag? Så ja vi vann allafall! PERFEKT ! ! ! ! ! Efter det grillade brorsan fläskfilé och så gjorde vi potatisgratäng och sallad och det blev super gott! Alla andra drack gott och jag drack mjölk vilket jag ÄLSKAR ! guuudd så gott det är, jag skulle typ dö om jag inte tål det.. jaja maten var iaf skit god! Nu sitter vi och dricker och alkoholen börjar kännas av, men men nu måste jag rädda musiken, min bror styr den just nu, kanske bli m&f ikväll får se... tror det iaf, men men nu sitter jag och min syster och pratar och ska gå ut till våran storebror och våran pappa. Ha det så bra, och "moder theresa" knulla inte ikväll!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards