Frida LK

Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av L Keinström - 25 oktober 2008 19:41


Har ätit alldeles för mycket godis. men det blir väl så när man inte har NÅGONTING att göra. Var i stan idag med mamma och pappa, dom var och kolla på olika golv medans var jag i lgh och hämta lite kläder och slängde hälften eller typ alla mat jag hade, det hade självklart möglat. Träffade lite folk på stan, och faktiskt när jag kom till stan och gick in mot stan så kände jag att jag saknade allt folk man träffar dag ut och in när man bor i stan, men ändå så ville jag bara därifrån, det var för mycket folk som var dåliga helt enkelt, och den här gången har jag bestämt mig,  boken mia skrev inspererade mig verkligen. Och sen finns det dom som tror dom vet vad dom ger sig in på, och med det menar jag inte att JAG vet. För det gör jag inte, det är bara DOM i den världen som vet. och det finns inget mellanting, antingen så är man eller så är man inte. Jag har bara tittat in i kikhålet och efter ett tag så gick jag därifrån, för det var inget intressant, visst ibörjan var det jätte spännande. Det var som en jakt, men sen, då var det bara samma sak dag ut och dag in. Visst hade man kul men det var inte värt det helt enkelt. Ibland vill jag så gärna titta in i kikhålet och leva i en annan värld. Men vad tjänar jag på det? att problem försvinner för ett tag men sen när man tittar bort från kikhålet så är problemen dubbelt så många. Aja, var på Icamaxi och självklart träffar jag Torsten ,som jag gjorde igår också. Alltså om jag vore han och Sören hade jag lätt trott att dom förföljde mig. Men så är det inte, det är inte mitt fel att dom är där jag är. haha. Och när jag står och väger mitt godis på IcaMaxi så hör jag en röst " vill du ha hjälp med det där "  så hinner jag tänka men va fan tror han jag är dum i huvudet som inte kan kolla vad mitt eget godis kostar, så jag svarar surt" NEJ" och sen vänder jag mig om, och då står J där. jag blev så himla glad att se dig! Det är ett tag sen och jag vet aldrig hur jag ska få tag på dig och nu har jag ingen mobil så jag kan inte få tag på dig, men du ska veta att jag älskar att träffa dig. Jag älskar att skryta om dig hur bra det går för dig. Hur duktig du är och hur du står med båda fötterna på jorden (oftast) trots allt som har hänt. Och vilken idiot gör så som den person gör mot dig. Det är så skrattretande för det är typiskt Skellefteå. Ingen kan stå för vad en själv har gjort, nej istället så ljuger vi och hittar på vilken anledning eller nödlögn som helst bara för att slippa undan. Men som du sa, så är det någon du känner, och jag hoppas verkligen du "sätter personen på plats". Du behöver inte det där, eller det behöver ingen men du förtjänar inte det helt enkelt. Och ja vad jag skriver. Ikväll är det SvenssonSvensson som jag mamma och pappa ska se, och kanske simme om han är hemma då. Imorgon är det SÖNDAG och det är massa bra tvprogram, Oth, GG, AA massa bra program och repriser i mängder ifall man missat något under veckan ! :) Och idag pratade jag med P, jag funderar om det går så bra för dig som du verkligen säger. Har du börjat ditt nya liv?  Jag vågar inte fråga för jag orkar inte höra på ditt skrik, jag vill bara inte att du gör henne något ont. Du måste helt enkelt börja vara ärlig, det är det MINSTA du kan ge mig och alla andra i din omgivning!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards