Frida LK

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av L Keinström - 11 oktober 2008 14:25


Har varit hos Nadia sen i torsdags, förkylningen håller på att bli bättre. Igår var jag och Nadia på byskeskolan och hjälpte annmarie med olika saker, träffade monica också om projektarbetet. Får se vilken kväll det blir. på måndag börjar apu, jag längtar verkligen! Igår fick jag sova i Ferres säng! hur skönt som helst att sova i en säng ist för i en soffa, kanske ska säga att Ferre inte var hemma ;P haha... Jag har verkligen ingenting att göra nu, nadia är uppe vid sin dator antar jag, och igår såg vi på idol, jag slutade aldrig skratta, Nadia dansade och gjorde elchockar, TOLK och FIKUS FIKUS FIKUS! Hahaha, igår tror ja de var en debatt om blondinbella, och jag blir riktigt irriterad på det där. Va fan ska dom "hoppa" på henne för? Hon kanske super till nångång då och då, men vilken ungdom gör inte det nu förtiden? titta på 13-14 åriga ungdomar som super rätt ofta, varför inte göra en debatt om det? varför inte skriva i aftonbladet om hur farligt dom ligger till ? Näe istället fokuserar man på en 17-årig tjej som ska vara en förebild, visst det är kanske inte en bra förebild, men det finns inte en enda unge som inte sett en människa dricka, jag menar dom flesta föräldrarna tar ett vinglas till maten nångång då och då ? är dom dåliga förebilder då? Jag tycker inte dom är dåliga förebilder. För att en föräldrer får ett barn så ska dom ju inte sluta leva för det! Samma sak tycker jag det gäller BlondinBella, hon är kanske känd men för det ska hon väl inte sluta göra roliga saker? Att ta ett glas vin som hon säger hon gör kan bara vara gott och trevligt ibland. Så lägg ner tid på ungdomar som verkligen behöver hjälp!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards