Frida LK

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av L Keinström - 8 oktober 2008 22:42


Nu ska jag snabb skriva något värdelöst igen :) Har blivit ordentligt förkyld, det dunkar verkligen i huvudet, det spränger i öronen och snoret bara rinner. Halsen mår faktiskt inte heller så bra. Åkte hem från skolan tidigare idag. satt på stan och fördröjde tiden, tiden går verkligen sakta när man vill att det ska gå fort. N och Dblev intervjuade av svtgubbe. D var med på tv idag! ;P . . . När jag och N kom till byske ÄNTLIGEN, skulle jag bara förbi skolan och prata med AM, näe då får vi stå i cafet och jobba där i en halvtimme. Jaha vad gör man inte, hon har ställt upp så länge för mig så :) Gick hem, tog en bra tid tyckte jag, satt mig och kolla datan, la mig i soffan och såg tv, vaknade av att min bror skrek på mig.. hade sovit i två timmar och var hur trött som helst fortfarande. Så nu har jag sett tv, hjälpt mamma boka flybiljett och datorn då. Ska lägga mig och se Seinfeld nu! jag älskar det programet. Jag behöver verkligen en mobil, jag känner mig verkligen tom. Det är ju trots allt i slutändan ens bästa vän. Alla ungdomar har en mobil och åker man till jobbet/skolan utan den blir man som handikappad. Så någon får gärna ge mig en mobil (A) haha, Näe nu ska jag ta och lägga mig i soffan. ta hand om er.

  

  



Jag älskar promenaderna i skogen,
Jag älskar älven som jag alltid satt vid,
Jag älskar när du visade mig alla minnen,
Jag älskar att vara där du är.
Jag älskar dig så otroligt mycket.
Men det är det ingen som vet,
Det är bara jag.








Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards