Frida LK

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av L Keinström - 6 oktober 2008 11:11





Hemma i byske.
Jag har saknat min mamma som en tok, hon är inte hemma ännu och vet inte att jag är hemma i byske så jag får se hennes reaktion när hon kommer hem. Har varit i lägenheten ett bra tag nu tror jag då iaf, känns som evigheter. ingen dator och inget internet, eller jo nadia har haft sin dator där men som sagt inget internet. I fredags kom Emelie och ja och nadia hade tänkt ta de lungt, men det blev inte så. Emelie drack inte hemma utan skulle supa sig full på krogen, DYRT kallar jag det men hon gör det tydligen hela tiden. Hon skiter fan pengar. iaf så skulle vi på Calles och de är en ny vakt och han påstod att de var 20 men de tror inte jag ett skit på, vi gick till Olles, satt med Anton, Anton och per och någon mer. Anton och jag disktuerade kiruna, jag hade riktigt trevligt. men nadia hade det nog ännu trevligare, hon skrattade varje gång Anton sa något, eller varje gång han sa något som var elakt mot mig :P ... Vid halv 1 skulle vi på efterfest :O ... så det blev taxi, åkte upp till Hyttlidgatan. Drack lite och sen fick vi skjuts av ML <3 tack frida! gick hem och skulle sova. vid tre tiden så vaknar jag av att någon häller öl i käften på mig. FAN vad jobbigt de var, de var antoni som tyckte vi skulle ha efterfest. Hans kära vän anderas var också med och Andreas sov hemma hos mig men Emelie och Nadia i min säng, medans jag sov i soffan helt själv! SKÖNT. på lördagen skulle jag och Emelie på stan, jag mådde hur dåligt som helst, vaknade vid 8 och då flög emelie upp ur sängen och trodde jag skulle på stan. Vid 10 tiden gick vi på stan, de var verkligen segt. Träffade Thomas och tog en fika på waynes. Sen gick på Subway och käka! gu vad gott. När klockan var 3 så började vi gå hemåt, Jag gick och la mig direkt och sov till 5 tiden, och då skulle emelie hem, när jag vaknade la nadia sig och sov. Och vi skulle hem till Erika och mysa men det blev inte, så när nadia sovit i 2 timmar väckte jag henne och hon flög upp och vi börja dricka, gick över till antoni, och elin, thomas och en dryg jävel kom dit ;P Nadia hade hur tråkigt som helst så hon började dansa för mig och Antoni. Länge sen jag skratta så mycket. jag och nadia gick hem och åt rostat i mängder och såg på Öga för Öga. Efter att jag låst dörren 7 gånger och ställt för en dörr osv så la vi oss. Med andra ord så var jag rätt så rädd.. På söndag vaknade jag EFTER nadia! weej :P Såg en film som var på tvn ! Väldigt bra, sen gick nadia på date :P  och jag satt hemma och såg onetreehill, GossipGirl och AndraAvenyn. Sen kom nadia hem och hon skulle till hamn så jag började diska och städa för jag orkade inte vara kvar i stan. Tog 8 bussen i morse till Byske. och jävla gubbe, jag satt och läste tidningen och lyssnade på musik när extra busschauffören skrek åt mig, och jag fattade ingenting, nej då hade det varit en kille som hade frågat om han fick sitta brevid mig, men jag hade inte hört eller sett honom. Så då fick jag skäll för det. och busschauffören tyckte att det var dålig stil, då blev jag så less så jag sa bara det är dålig stil att börja skrika på folk utan anledning! jävla gubbe! Nu har jag varit på byskeskolan och träffat annmarie! på måndag har jag apu hos henne, ska bli riktigt skönt! Nu ska jag äta glass och sitta här.

 

  

  

  

  

Vad hände?

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards