Frida LK

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av L Keinström - 23 oktober 2008 21:49


Det blir en heldel inlägg idag. men det här blir nog det sista. Sitter och gäspar och är riktigt jävla trött!  Glömde skriva i förra inlägget att min mor hade ringt till N och frågat om jag var med henne? Då hade N svarat " Nej, jag tror hon är med Sören&Torsten ". När jag kommer hem berätta mamma " jag trodde du var med två gamla gubbar." Haha ;)


           

          

           

           

      

I keep it long now.
I want to forget,
but it is possible to forget?
It is awful to say but
I fear for you!

Av L Keinström - 23 oktober 2008 20:45


Har just kommit hem, eller för en halvtimme sen men men. Idag gick det helt okej, var lite frånvarande pga min huvudvärk. Efter skolan stannade jag och N och bakade kladdmuffins, dom blev mycket goda. Smakade faktiskt en, eller jag torsten och sören delade :P Ja Sören&Torsten satt på biblioteket och satt vid datorn, OVANLIGT? Så kom dom med mig och N och spelade kort och skrattade, N tyckte vi skulle starta syjunta och spela kort typ, jag gillar ideen! Och Sören&Torsten tyckte vi var två puckon eller något, men va fan dom har ju syjunta varje kväll på biblioteket med varsin dator! haha.. N drog hem för hennes far kom och hämtade henne och han var tvungen att skynda sig hem. Så där satt jag med S&T, Satt vi i cafet typ. jag plockade bort lite. satt och pratade och pratade. Sen gick jag och lämna nyckeln i faket. Så ser jag att rektorn är kvar, och jag orkade verkligen inte ta någon diskution om varför jag var där. och jag blev faktiskt lite rädd. så vi gick därifrån, och självklart glömmer jag min kamera och halloween papprerna i cafet, och jag har ingen nyckel. Så dom får bli där till imorgon, Sen gick jag S&T och S till gården. Men T blev utslängd för han hade inget medlemskort. Så vi gick till Ica och handlade och sen drog jag tillbaka till UG och pratade lite med M. Sen var E VÄLDIGT DUM med mig, så jag valde att fara hem. Och självklart så ska jag träffa DOM igen och dom tror nog jag är beroende av dom ! :P HAHA, Nu ska jag se AA och bara mysa! :)



Glömde säga att jag och N gjorde en powerpoint presentation om S&T, så fruktansvärt KUL !

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards