Frida LK

Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av L Keinström - 22 oktober 2008 16:02


Hemma igen. 
Dagarna går så otroligt fort. och idag var det kortdag, N var och hälsa på, och jag hoppas till gudarna att hon kommer till mig, annars kommer jag med min cykel och hennes man bettan och hämtar henne! Har inte gjort någonting idag. Jo gått korridorrrundan med N, direkt man säger till H " Nu går jag korridorrrundan" då försvinner alla väskor från golvet :) Det såg värst ut där nere, det gör det alltid. Hur svårt kan de vara att lägga upp en väska på en hylla för att P ska komma sig fram utan att behöva köra slalom ? AM skulle på möte så jag fick stänga cafet, och T han gick till rektorn och tyckte det var DÅLIGT att man måste gå hem från skolan klockan 2, att man inte får vara kvar till klockan 4 och spela spel osv. Han kom sen stolt in i cafet till mig och J och berättade att han ÄGDE ut rektorn. haha så J och T har nog just farit hem från skolan. T är iaf på skolan typ halv 8 - kvart i 8 varje morgon när han börjar 20 i 9 typ. Sen stannar han kvar på skolan. Herregud! Han är där först och ut sist. Satt och kolla om de saknades blokusbitar med J och T, T har verkligen roliga ljud när han ska dricka festis. Haha eller när han ska äta. Spelar ingen roll vad han än gör så låter det! ;P och V var riktigt OSOCIAL idag :( .. aja en ny dag imorgon och jag längtar men är nervös. Imorgon är jag ansvarig för stängningen på skolan. AM är borta hela dagen så henne ser jag på Fredag. Och jag måste jobba på mitt lov. Jag bryr mig inte så mycket. Det är den bästa praktik jag någonsin har haft. Så Måndag&Tisdag ska jag jobba. Ska se PrisonBreak snart tror jag. har sett gårdagens Desperate Housewifes nyss. Ska lägga mig och sova i tid idag och duscha eftersom jag inte gjorde det i morse.

  

  

  

           

              



Everything will be fine. You deserve better than this. You will do it and I stand beside you all the time!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards