Frida LK

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av L Keinström - 20 oktober 2008 19:57


Bra dag igen.
Lite segt imorse eftersom mamma försovde sig och väckte mig lite väl sent jag skulle duscha och grejer. Hann göra det men blev det några bra kläder framletade bland alla andra kläder ? Nej, de blev mjukisar ! Idag började Dennis sin praktikvecka på byskeskolan, Jag fick lära han lite om cafet och så. Isabelle och Emma tyckte Dennis lät som ett prästnamn eftersom Prästen i AndraAvenyn heter Dennis. Idag har det varit rätt lugnt lite då och då, antingen så var det ljud överallt från gitarhero, singstar, ungarna och allt! haha. sen när det var tyst så hördes ingenting, Och idag var det musikkonsert. det var Viktor! han är så sjukt bra på att sjunga vilket jag redan vet, och tur som jag hade så fick jag se på konserten. Riktigt mysigt faktiskt ! Och Viktors röst. Så fruktansvärt bra. Sen blev det att städa, räkna pengar, och så har jag kollat vad som behöver beställas in. på Torsdag har jag hand om hela skolan själv. Nadia ska komma och hjälpa till, kan behövas sen är Dennis där också så det blir säkert jätte bra. Är lite smånervös ändå. Och på måndag ska jag på möte om projektarbete med Monica, det blir bra.



Nuför tiden vill jag inte ens höra dina andetag.

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards