Frida LK

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av L Keinström - 17 oktober 2008 16:49



Ni tror verkligen att ni är något speciellt men det är ni inte, ni är precis som alla andra. Ni är bara en i mängden, ni tror att ni är tuffa, coola, häftiga. Det roliga är ju att när man pratar med er en och en, när ni får höra sanningen, då blir ni illröda i ansiktet, ni står och skakar och svarar oftast nja, ja , nej, mhm.. det kommer inte så mycket mer ut ur eran käft då. Men annars när ni är med erat "coola gäng" då får man höra en hel del saker som man faktiskt tar illa upp av. Det är inte bara JAG som blivit kränkt idag. Det är många lärare. Och man kan ogilla lärare och en del kanske man hatar. Men man kränker dom inte för det. En del av er är så dumma i huvudet att ni säger rakt ut : fy fan vad du är tjock .. typ. Ni förstår inte att människor har känslor. Dom har ett hjärta fyllt med känslor. Och dem flesta tar faktiskt illa upp. Riktigt illa. Och du, du skriker och jävlas hela tiden men när sanningen kom fram stod du bara och skaka. Kände du dig överbesegrad? eller var det att ditt sanna jag kom fram när du inte var med "gänget" ?  Jag önskar bara att alla kunde vara sig själva. Testa på det någon gång, att bara vara sig själv.



  

  

Och nu till det bra, dagen har varit hur bra som helst. MickeB var där och de var riktigt trevligt att träffa honom, sen kom de mer gamla elever, Johanna, Ida, Kim och EmmaN. Idag har jag, EmmaA och Isabell skrattat så fruktansvärt mycket. Emma är så himla söt att jag bara vill äta upp henne. Nu är det äntligen helg och idag snöade det, dem flesta eleverna blev jätte glada och jag ville nästan gråta. Jag vill inte ha någon snö. Det är så jävla jobbigt att skotta bort all snö, sen ska man plumsa sig fram genom all snö, sen måste man ha mycke kläder och man kan knappt vara ute när det är typ -30, det är inte så kul att vara ute då när man typ fryser fast. Jag vill ha sommar! Och ikväll ? hur blir det ikväll ? vi tar oss inte hem, vi har ingen dricka och blää. så det blir nog bil ikväll förhoppningsvis iaf!  

Av L Keinström - 17 oktober 2008 12:44


Ibland förstår jag mig inte på en del människor, jag gör helt enkelt inte det.
Den här rollen som ungefär 70 % av ungarna här har är så värdelös och fjantigt. Men en sak tål jag inte och det är att bli kränkt. Om man ber snällt så ska de väl inte vara några problem eller? Det är riktigt dålig stil. " Hej, jag är 15 år och tycker jag är jätte cool som käftar med dom äldre människorna, med dom vuxna" Det är precis så ni idioter beter er, och en av ni visade respekt och de uppskattar jag väldigt mycket! Men ni andra, Vilka är ni egentligen? Jag tycker ni ska ta reda på det och SEN komma tillbaka när ni har något intressant och viktigt att säga. För att hålla på som ni gör, det funkar helt enkelt inte. Ni vinner inte på något sätt, Ni får RIKTIGT dåligt omdöme hos vuxna här och era lärare. Så tänk på vad ni gör, för en dag har ni precis inget, Vad gör ni då?

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards