Frida LK

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av L Keinström - 16 oktober 2008 22:01

Godkväll!


Snart är det helg, eller imorgon. och nyss försvann allt jag hade skrivit.. JÄVLAR ! Idag har jag hunnit med rätt mycket iaf. Har spelat spel med Emma och Isabelle, Har varit med i sångtävling, stått i cafet och varit på banken. Och även idag har jag lärt känna nya männsikor, vilket jag verkligen älskar! åttorna har åkt på konfaläger i Fagervik eller vad de heter i PITEÅ. lite avundsjuk blev jag. Men vi var i munkviken och de funkade lika bra. så många minnen man har där ifrån, iaf så Har jag suttit och snackat mycket med viktor, och han tyckte jag skulle ge honom mitt vin eftersom jesus drack vin i kyrkan,så han kunde dricka lite på konfan, men de tyckte INTE jag. Dagen bara försvann tyckte jag. de gick så fruktansvärt snabbt. Många skratt och sen var Nadia och hälsa på. Riktigt trevligt. Nu sitter jag hemma hos nadia och har även hunnit med att övningsköra. Börjar bli rätt trött, ska nog lägga mig i soffan och försöka sova, vilket inte kommer gå för någon sitter och ser tv, och när någon ser tv och om det är C&R så går det inte, C pratar så jävulst mycket. Haha .. så får se vem de är som ser tv, ska lägga mig och läsa min bok. "så dumt" av Mia Törnblom. Fruktansvärt bra bok, snart utläst. Imorgon har Emma bestämt att vi ska spela spel, kort eller vad det nu var. så det blir det. hon har nämligen lång rast tydligen, Haha .. Imorgon skulle jag och nadia hem till emelie, men eftersom Erik har av mobilen så vet vi inte hur det blir, för både jag och nadia vill hem, jag orkar inte hänga i stan. och jag är så fruktansvärt FESTsugen. Det är länge sen känns det som ? eller är det de ? jo förrförra helgen, det är nadia och odeh som ser tv, hoppas dom går och sover snart, är riktigt trött. och imorgon ska nadia med mig till skolan. herregud de är inte lätt att väcka den kvinnan, man får höra att man ska dra åt helvete, att man är dum i huvudet, man får höra vad man heter framlänges och baklänges. Haha så jag hoppas hon går och lägger sig i tid, men de tror jag inte hon gör, hon sitter vid den här jävla datan. aja nu ska jag gå och lägga mig och säga åt odeh att sluta fjanta sig, Jag längtar tills imorgon, jag längtar till varje dag på min praktik, jag vill inte gå hem när dagen är slut. Så bra trivs jag på min apu. rätt sjukt egentligen men det är ju bra.



   

   

  

Dra åt helvete!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards