Frida LK

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av L Keinström - 30 juni 2009 16:37



Nu är det helt klart sommar och jag älskar den, har badat i havet både idag och igår. Blev fest igår också helt plötsligt och jag har gjort det igen. Blev äckligt jävla full så jag minns inte vad jag sa eller gjorde, vaknar upp imorse i en stuga och är fortfarande full, ska gå ner till toaletterna och sen går jag upp igen till stugan, då är det två små barn som sitter och ser tv och jag bara VAD i helvete? då visar det sig att jag har gått in i FEL jävla stuga.. Att jag ska vara så jävla dum och dricka alldeles för mycket för att göra bort mig och inte minnas ett skit dagen efter. hejaheja! Hjälpte iaf till och plocka och diska så pojkarna var nog rätt nöjda! Ja har badat med Simme, Filip och Nadia, mycket trevligt ! ;) Och nu sitter jag här och är hungrig. Alltså ja det är jag alltid men nu är jag verkligen hungrig, har knappt ätit något idag, fyfan aja tjing!




14, jag saknar dig älskling!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards