Frida LK

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av L Keinström - 25 juni 2009 18:24



Fyfan vilket bra väder det är!

Har druckit nån cider nu också så jag är verkligen på topp!
är med min älskling S, jag älskar henne så grymt mycket och kommer sakna henne när jag flyttar, fan vad jobbigt! världens bästa J tyckte det var kul att dränka både mig och S. så nu är vi hemma en snabbsväng och byter kläder, fan va skönt alltså ! men emn nu ska vi dra HA EN TREVLIG KVÄLL! och ring om ni har tråkigt för ikväll ska jag ha riktigt jävla kul!




PUSSSSSS

Av L Keinström - 25 juni 2009 00:18



Har inte alls lika ont i ryggen längre, jag vet nog också varför jag inte känner av den längre :) haha, har iaf varit ute hela kvällen och gått och spelat kort mycket trevligt! Kom hem vid elva tiden och ja gjorde mat, alltså mat, förstår ni? Jag är hungrig fortfarande, det finns inget stopp för mig längre, jävla janina! Men vad fan jag lever en gång så ;) Började se under ytan men jag klarade inte av den filmen så jag får se någon annan, alltså usch näee fy vad äckligt! Ni som inte har sätt Under Ytan med Johanna Sällström & Mikael Persbrant har missat något bra!



Min stjärna fyller år idag!
Vi var små nyss och tjollrade på nu ska

vi iaf bete oss som vuxna människor även

om vi inte gör det men ;) Det är nu livet börjar

Grattis20årsdagen!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards